• Reklama

Koszulki do koszykówki NBA

Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.

Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez MAR1O » 27 maja 2014, o 19:18

Hej i tu odwieczne pytanie czy ktos kupowal ? czy macie jakiegos sprawdzonego sprzedawce ? i jak wypada rozmiarowka ? potrzebuje cos na wzrost 185-190 cm. to trzy czy cztery X brac ? Glownie interesuje mnie Miami Heat, ale inne tez biore pod uwage.
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Avatar użytkownika
MAR1O
 
Posty: 67
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 17:16
Telefon:: Redmi Note 2

Reklama

Re: Odp: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez Maltis » 27 maja 2014, o 21:14

Yo!
Ja kupowałem niedawno koszulkę Wade'a z all star game. Na Aliexpress dałem za to 20$ przyszła po niemałym miesiącu, czyli standard.

Zaskoczylem się tym że koszulka ma znaczki adidasa i w ogóle metki, choć na zdjęciach z Ali ich nie było. Ale przyszła i OK. Ogólnie jakość może być, nie wiem jak długo będzie trzymać i co z nią będzie po praniu, bo już jej nie mam.

Co do rozmiaru to musisz zapytać dokładnie sprzedawcę o tabele rozmiarów to Ci wyśle. Ja mam ok 180-5, zamówiłem XL i niestety była za duża. Myślałem że chińczyk robią mniejsze wszystko, ale co do koszulek NBA to z tego co widzę robią duże rozmiarówki.

Mam jeszcze fotki koszulki bo puszczalem ja na aledrogo to wrzucę.

[attachment=-1]uploadfromtaptalk1401214393731.jpg[/attachment][attachment=-1]uploadfromtaptalk1401214422115.jpg[/attachment]

Ogólnie, to jak za 60zl to można kupić.


BTW.. Let's go Heat!

Wysłane z mojego NX403A przy użyciu Tapatalka
Załączniki
uploadfromtaptalk1401214422115.jpg
uploadfromtaptalk1401214422115.jpg (116.27 KiB) Przeglądane 2237 razy
uploadfromtaptalk1401214393731.jpg
uploadfromtaptalk1401214393731.jpg (98.7 KiB) Przeglądane 2237 razy
NUBIA z5s->XIAOMI Mi3->IUNI U2->XIAOMI Mi4->NUBIA z7(nie MAX nie MINI)-> XXX
Avatar użytkownika
Maltis
VIP
 
Posty: 860
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 13:14
Pochwały: 20
Telefon:: Xiaomi Mi3
ROM: MIUI v6 4.4.4

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez MAR1O » 28 maja 2014, o 19:55

Dzieki wygladaja na spoko za taka kase.
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Avatar użytkownika
MAR1O
 
Posty: 67
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 17:16
Telefon:: Redmi Note 2

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez zhongguo » 28 maja 2014, o 21:39

Też właśnie dostałem taką koszulkę i chętnie sprzedam po cenie zakupu za 60 zł.
Mam XL i jest ona dobra na faceta 186+ waga około 90kg+, na mnie za duża niestety.
Koszulka ma wszystkie metki NIKE i naszywki NIKE itd. Fason Chicago Bulls z lat 70' i 80' i debiutanckiego sezonu Jordana.
Jakość super, w Decathlonie są po 180 zł i nie mają nawet startu do nich. Mogę wystawić na allegro.
Obrazek
zhongguo
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 21:30
Pochwały: 2
Telefon:: Lenovo

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez jjacek25 » 28 maja 2014, o 21:41

Możesz napisać na jakiej aukcji ja kupiłeś jeśli jest takiej dobrej jakości?

Wysłane z mojego ZTE V967S przy użyciu Tapatalka
jjacek25
 
Posty: 100
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:43
Lokalizacja: Tomaszów
Pochwały: 2

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez 2Le » 28 maja 2014, o 21:48

Wzrost: 192cm
Waga: 78kg

Jaka dla mnie rozmiarówka chłopaki?
Wierny chińczykom - aktualnie COOL1 4/32
Avatar użytkownika
2Le
AKTYWNY
 
Posty: 272
Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 17:17
Pochwały: 3
Telefon:: Cool1

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez zhongguo » 28 maja 2014, o 21:56

Ciężko będzie, na wzrost masz XL, ale one są bardzo szerokie, ja mam 86 kg-186 cm i mysle ze L byłaby akurat, ty masz prawie 10 kg mniej, a to duużo. L-ka +krawcowa to chyba jedyne wyjscie.
zhongguo
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 21:30
Pochwały: 2
Telefon:: Lenovo

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez 2Le » 28 maja 2014, o 22:09

zhongguo napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


No nic - będziemy działać, a jak to jest z normalnymi koszulkami/koszulami? Słyszałem, że tam rozmiary są większe niż w PL
Wierny chińczykom - aktualnie COOL1 4/32
Avatar użytkownika
2Le
AKTYWNY
 
Posty: 272
Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 17:17
Pochwały: 3
Telefon:: Cool1

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez norbi123 » 29 maja 2014, o 00:28

2Le napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


No nic - będziemy działać, a jak to jest z normalnymi koszulkami/koszulami? Słyszałem, że tam rozmiary są większe niż w PL


na azjatyckiej rozmiarówce wg tego co zamawialem wychodzi polska L === azjatycka xxxl
norbi123
 
Posty: 21
Dołączył(a): 28 paź 2013, o 12:11
Pochwały: 1
Telefon:: GOCLEVER

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez 2Le » 29 maja 2014, o 01:06

norbi123 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


No nic - będziemy działać, a jak to jest z normalnymi koszulkami/koszulami? Słyszałem, że tam rozmiary są większe niż w PL


na azjatyckiej rozmiarówce wg tego co zamawialem wychodzi polska L === azjatycka xxxl


I dzięki Ci wielkie kolego :). Trzeba robić przymiarki do kupowania ciuszku. Kosz zawsze spoko :)
Wierny chińczykom - aktualnie COOL1 4/32
Avatar użytkownika
2Le
AKTYWNY
 
Posty: 272
Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 17:17
Pochwały: 3
Telefon:: Cool1
Góra

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez Pinky » 8 cze 2014, o 06:33

Koszulki NBA nie mają na pewno zaniżonych rozmiarów (a wręcz są za duże i można spokojnie kupować rozmiar mniejsze :)

Kupiłem JORDANa i jakość materiału bardzo dobra i wykonanie też cacy! Polecam!
Avatar użytkownika
Pinky
 
Posty: 121
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 16:03
Pochwały: 3

Re: Koszulki do koszykówki NBA

Postprzez mixalex » 9 cze 2014, o 18:28

Jak ktoś potrzebuje to tu jest film mojego autorstwa, gdzie z bliska widać każde logo i każdą litere.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AE38cRemBVw[/youtube]
mixalex
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 cze 2014, o 21:36
Telefon:: Lenovo A820

Następna strona

Powrót do AliExpress - znaleziska, promocje, opinie i dyskusje co warto kupić



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości