• Reklama

Konto bankowe a bezpieczeństwo pomocy

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Konto bankowe a bezpieczeństwo pomocy

Postprzez dzejson » sobota, 18 października 2014, 12:25

Witam jestem zielony w temacie zakupów w chinach czytalem duzo i sie zagubiłem

Mam do was pytanie mam konto bankowe w t-mobile (alior) w polskiej walucie i mam do niej karte i mam na niej wszystkie pieniadze a zamowilem 2 karte wlutowo na USD (na tym samym loginie koncie nie wiem jak to nazwac obie karty sa widoczne na jednym koncie internetowym) i dostane nastepna karte do tego i mam pytanie co do bezpieczenstwa czy jezeli tylko bd placic karta ta walutowa i bd wplacal tylko ilosc USD ile potrzebuje na przedmiot. Bo wiem ze na aliexpres daje sie dane karty , placi sie karta czy moje konto glowne bd bezpieczne czy lepiej jest poprostu zamowic nowe konto na innym loginie itp ??
dzejson

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Konto bankowe a bezpieczeństwo pomocy

Postprzez ddr » sobota, 18 października 2014, 12:29

To 2 różne konta, dodatkowo przy płatnościach podajesz tylko dane z karty, nie ma fizycznej możliwości uzyskać dane do konta lub innych kart.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com - zamknięte do odwołania
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
ddr
VIP

Pochwały: 124

Postprzez mortimer » sobota, 18 października 2014, 12:31