• Reklama

Kim jest GearBest?

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez pawel90 » niedziela, 11 stycznia 2015, 00:33

Jak się okaże, że w paczce zamiast 3 obiecanych pokrowców nie będzie ani jednego to ten sklep jest dla mnie skończony. Pomijam już całkowicie nieczytelne zdjęcie paczki przy trackingu.
pawel90
 
Posty: 91
Dołączył(a): wtorek, 3 grudnia 2013, 16:11
Lokalizacja: Pomorskie

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Mateusznik » niedziela, 11 stycznia 2015, 04:09

marxxx napisał(a):Krytyka sklepu pozostała w tym i innych wątkach, choć w dużej mierze się z nią nie zgadzam.
Z informacji jakie dostałem ze sklepu wynikało że telefony mieli otrzymać na przełomie roku i niezwłocznie je wysłać.
Prawdopodobnie pierwsi je już otrzymują, a w przyszłym tygodniu spora grupa dostanie paczki.


to proponuję się zapoznać z ostatnimi stronami zakupu grupowego, pięknie masz powklejane rozmowy z Larrym, gdzie podawane są sprzeczne informacje (w odstępie kilkunastu minut)

wpc napisał(a):@Mateusznik, admin już odpowiedział jakie posty skasował, a zanim zaczniesz zarzucać komuś oszustwo przeczytaj może najpierw definicje tego w sumie prostego sformułowania i konsekwencje innego też na ''o''. Z mojej strony to wszystko.

oszustwo - doprowadzenie innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem własnym lub cudzym za pomocą wprowadzenia jej w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
wprowadzenia jej w błąd - tu chyba nie ma o czym mówić, bo wszyscy widzieli że Larry i GearBest wprowadza klientów w błąd
w celu osiągnięcia korzyści majątkowej - jedynym celem działalności sklepu jest osiągnięcie korzyści majątkowej (nie bądźmy naiwni, ich celem nie jest zadowolenie klienta)
mam nadzieję, że teraz wiesz, że to co robi GearBest to oszustwo. Jeśli ktoś swoim działaniem próbuje utrudnić dostęp do informacji ostrzegających przed danym oszustem to znaczy że jeśli takiego zachowania nie piętnuje to na nie przyzwala.
W związku z tym, że moje stwierdzenia mają pokrycie w rzeczywistości nie ma mowy o tym drugim słowie na 'o', czyli oszczerstwie - chyba nie mam się czego bać.

wpc napisał(a):Ja rozumiem Ciebie, rozumiem też innych czekających na telefon, żółć się Wam wylewa i słusznie, ale czemu zarzucasz oszustwo adminowi?

jak byś zdecydował się na ponowne przeczytanie mojego posta (którego zresztą nawet zacytowałeś) tym razem ze zrozumieniem, prawdopodobnie zauważysz, że napisałem "jesteśmy oszukiwani za przyzwoleniem admina" a nie "jesteśmy oszukiwani przez admina"
Mateusznik
 
Posty: 120
Dołączył(a): sobota, 20 grudnia 2014, 18:20
Pochwały: 3

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez secretsanta » niedziela, 11 stycznia 2015, 12:26

Czytając Twoje posty kolego mateusznik (zwróć proszę uwagę na użycie słowa "kolego" a nie słowa "typ" którego użyłeś w odniesieniu do mojej osoby w innym dziale) nie mogę oprzeć się wrażeniu że tak naprawdę najbardziej zirytowany jesteś faktem swojej nierozsądnej wiary w cuda. Oczekujesz gadżetu o topowych(może bardziej stosowne określenie w tym wypadku to wysokich w stosunku do proponowanej ceny) parametrach płacąc przysłowiowe grosze. Mam nadzieję że jak najszybyciej otrzymasz zamówiony telefon i będziesz z niego zadowolony.

Autor postu otrzymał pochwałę
secretsanta
NewsMan
 
Posty: 393
Dołączył(a): niedziela, 9 lutego 2014, 16:22
Pochwały: 20

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez CFM » niedziela, 11 stycznia 2015, 15:18

Opinia o Gearbest na przykladzie zakupu Elephone P3000s

20.11.2014 - Zamowienie + platnosc przez PayPal
20.12.2014 - Informacja od sklepu z numerem przesylki
02.01.2015 - Informacja - Item is Pre-Adviced

Podejrzewam ze telefon dostane w nadchodzacym tygodniu. Wszystko OK, kupiony w Pre-Sale z informacja ze bedzie wysylany po 12.12.2014 Jednakze niesmak pozostaje w zwiazku z tym, ze duze grono osob zamowilo ten telefon pozniej, a dostalo wczesniej :) I nie mowie to o DHL. Rozmawiamy o PostNL.

Podsumowanie: sklep realizuje zamowienia wg zasady "widzimisie", co nie jest profesjonalne.
CFM
 
Posty: 32
Dołączył(a): niedziela, 13 kwietnia 2014, 10:05

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez czamarek4 » niedziela, 11 stycznia 2015, 23:10

pawel90 napisał(a):Jak się okaże, że w paczce zamiast 3 obiecanych pokrowców nie będzie ani jednego to ten sklep jest dla mnie skończony. Pomijam już całkowicie nieczytelne zdjęcie paczki przy trackingu.


A gdzie sklep informował że da 3 pokrowce?
prześledziłem cały wątek i ofertę sklepu i oprócz pobożnych życzeń kilku nawiedzonych klientów takiej wzmianki nie ma.
Nie możesz łączyć oferty sklepu z ofertą dystrybutora/producenta, bo to osobne kwestie. Kupiliście w sklepie a nie w elephone, wiąże was umowa ze sklepem.
To samo Mateusznik, wysuwa chore oskarżenia, az się dziwię że jeszcze bana mu administracja nie dała, gdzie indziej by to nie przeszło,
Sklep się na pewno wywiąże z umowy sprzedaży zgodnie z prawem ale ty już możesz mieć kłopoty też zgodnie z prawem.

Autor postu otrzymał pochwałę
czamarek4
 
Posty: 84
Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 14:09
Lokalizacja: z chin
Pochwały: 2

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Mateusznik » niedziela, 11 stycznia 2015, 23:37

czamarek4 napisał(a): Kupiliście w sklepie a nie w elephone, wiąże was umowa ze sklepem.

Sklep wrzucił info na swoją stronę, że dla zamawiających przed 31 grudnia będą wysyłać dodatkowe case'y. Ale sorry, wiesz lepiej.
Zresztą praktyka sklepu karygodna - po nowym roku zapis z oferty zniknął ;) Tak samo śmieszne jest to, że w tej samej ofercie zmieniają co chwilę statusy z PRE-SALE na zwykły a następnie BACKORDER :) troszku miszmasz

pawel90 napisał(a): To samo Mateusznik, wysuwa chore oskarżenia, az się dziwię że jeszcze bana mu administracja nie dała, gdzie indziej by to nie przeszło,
Sklep się na pewno wywiąże z umowy sprzedaży zgodnie z prawem ale ty już możesz mieć kłopoty też zgodnie z prawem.


Gdzie są moje oskarżenia? najlepiej jak wskażesz te 'chore'. Nie rozumiem teraz tej nagonki na mnie, prosiliśmy admina o jakąś interwencję w GearBest, żeby dostać RZETELNE info to był brak reakcji. W ciągu ostatniego tygodnia jak ja ponaciskałem sklep i wyszły jakieś nieścisłości to sypiecie gromy na mnie, a przypominam, że to nie ja pokasowałem posty z niechlubnymi (całkowicie zasłużonymi) opiniami.
Gwoli ścisłości - sklep JUŻ NIE WYWIĄZAŁ się z umowy sprzedaży i idąc Twoim tokiem rozumowania proszę mnie tu nie straszyć kłopotami 'zgodnie z prawem', bo żadnego prawa nie naruszyłem. Za to Ty w tym momencie sprawiasz, że czuję się niekomfortowo i odbieram to jako groźby :]
Proponuję już zająć się każdy swoją przesyłką, jeśli ktoś będzie chciał zrobić spór to chętnie zapraszam do kontaktu.
Fakty wszyscy znamy i każdy może sobie wyrobić opinię. Jeśli ten post i kilka powyżej godzą w interesy GearBest na forum telchina.pl to proponuję je usunąć.
Mateusznik
 
Posty: 120
Dołączył(a): sobota, 20 grudnia 2014, 18:20
Pochwały: 3

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez adamson » poniedziałek, 12 stycznia 2015, 00:25

Widzę, że niektórym nie będzie przeszkadzało nawet jak specyfikacja p3000s zmieni się na dwurdzeniowca. Sklep przecież wywiąże się z umowy i wyśle telefon.

Wysłane z mojego 7320 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
adamson
AKTYWNY
 
Posty: 310
Dołączył(a): sobota, 11 stycznia 2014, 12:56
Pochwały: 10

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez blue_voyager » poniedziałek, 12 stycznia 2015, 00:30

Zmiana specyfikacji raczej nie jest winą sklepu, podali to co dostali od producenta. Natomiast skoro do tego doszło, to sklep powinien bez problemów i bezkosztowo umożliwić rezygnację z zakupów tym którzy tego chcą. W końcu decyzje o zakupie podejmowano oparciu o konkretną specyfikację, która uległa zmianie.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5624
Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 12:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 205
Ostrzeżenia: -1

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez pawel90 » poniedziałek, 12 stycznia 2015, 00:43

czamarek4 napisał(a):
pawel90 napisał(a):Jak się okaże, że w paczce zamiast 3 obiecanych pokrowców nie będzie ani jednego to ten sklep jest dla mnie skończony. Pomijam już całkowicie nieczytelne zdjęcie paczki przy trackingu.


A gdzie sklep informował że da 3 pokrowce?
prześledziłem cały wątek i ofertę sklepu i oprócz pobożnych życzeń kilku nawiedzonych klientów takiej wzmianki nie ma.
Nie możesz łączyć oferty sklepu z ofertą dystrybutora/producenta, bo to osobne kwestie. Kupiliście w sklepie a nie w elephone, wiąże was umowa ze sklepem.
To samo Mateusznik, wysuwa chore oskarżenia, az się dziwię że jeszcze bana mu administracja nie dała, gdzie indziej by to nie przeszło,
Sklep się na pewno wywiąże z umowy sprzedaży zgodnie z prawem ale ty już możesz mieć kłopoty też zgodnie z prawem.


Czy to nie wystarczy by domagać się 3 pokrowców:

Obrazek

JA: "Ok I'm waiting. I hope that shipment will be in early January. But there are two free protective case in m order. I know that Elephone give free case as apologize for waiting. I should receive 3 free cases in all."

GINA: "Dear Paweł,

Thank you for your patience and kind support.

Yes, your order have three free case now.

If you have any question, please don't hesitate to contact us and.

Have a nice day to you.

Best Regards
Gina"


Ok jak Elephone dał ciała i nie dodał od siebie tego obiecanego pokrowca za opóźnienie to jeszcze to przełknę o ile otrzymam te 2 z zamówienia
Ostatnio edytowano poniedziałek, 12 stycznia 2015, 01:47 przez pawel90, łącznie edytowano 1 raz
pawel90
 
Posty: 91
Dołączył(a): wtorek, 3 grudnia 2013, 16:11
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez marx » poniedziałek, 12 stycznia 2015, 01:33

Nie usuwam opinii na temat sklepu, usunąłem jedynie ustalenia moderatorów co do kasowania postów sklepu ponieważ były niezgodne z moją umową ze sklepem, i modów poinformowałem o tym meilem.
Usunąłem też jeden post w temacie o próbkach do recenzji bo był niezgodny z treścią tematu.

Na forum jest blokada edycji między innymi z takiego powodu że w przeszłości niektórzy próbowali zmieniać i kasować swoje wpisy. Teraz dowody niestety zostają na zawsze.
marx
Administrator
 
Posty: 5964
Dołączył(a): sobota, 6 marca 2010, 02:35
Lokalizacja: aliexpress
Pochwały: 191

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez dominiss1990 » poniedziałek, 12 stycznia 2015, 11:58

blue_voyager napisał(a):Zmiana specyfikacji raczej nie jest winą sklepu, podali to co dostali od producenta. Natomiast skoro do tego doszło, to sklep powinien bez problemów i bezkosztowo umożliwić rezygnację z zakupów tym którzy tego chcą. W końcu decyzje o zakupie podejmowano oparciu o konkretną specyfikację, która uległa zmianie.


Klient kupuje zamawia i kupuje w sklepie, gdzie widnieje specyfikacja danego produktu, czyli ma umowę ze sklepem (nie z producentem) na ten produkt, który jest w opisie a nie inny. I to sklep odpowiada za to co dostaje klient - nie producent. Więc jeśli nie mogą zapewnić tego co klient zamówił, to tak jak napisałeś - sklep powinien (wg. to nawet ma obowiązek) umożliwić rezygnację z zakupu i pełny zwrot kosztów - chyba, że klient godzi się na nowe warunki czyli okrojoną specyfikację.

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
dominiss1990
AKTYWNY
 
Posty: 431
Dołączył(a): sobota, 21 grudnia 2013, 20:32
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 31

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez mirek_111 » wtorek, 17 lutego 2015, 01:46

Kupiłem w sklepie telefonik Thl T6 pro 3.01 otrzymałem 19.01 :) :-)
mirek_111
 
Posty: 31
Dołączył(a): poniedziałek, 1 lipca 2013, 00:40
Lokalizacja: Poland

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama