• Reklama

Jiayu S3 ROM

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez R3X412 » 13 wrz 2016, o 00:03

Hej potrzebuje romu najlepiej android jeśli jest 5 i możne być wyżej bez stokowego roota ktoś coś może polecić ?
R3X412
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 mar 2015, o 20:15
Telefon:: nokia

Reklama

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez pavlikdc » 13 wrz 2016, o 00:40

A co w pokiemony grasz? :-D

Zobacz xtreme. Po wgraniu powinna byc OTA do 2.3

http://www.needrom.com/download/rom-xtreme-rom-tf/
pavlikdc
AKTYWNY
 
Posty: 311
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 13:20
Pochwały: 14
Telefon:: myPhone Luna

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez gemini01 » 14 wrz 2016, o 23:44

Hej. Przez przypadek kliknalem po podlaczeniu telefonu do kompa, tylko ladowanie, no i teraz za nic nie moge polaczyc sie z kompem. Klikajac na debugowanie(urzadzenie jest w trybie ladowania,debugowanie usb jest wylaczone). Ktos wie gdzie i jak to zmienic? Android 5.1.1 (Bliss Pop). Z gory dzieki za kazde nfo.

Wysłane z mojego s3
gemini01
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 15:20
Pochwały: 2
Telefon:: Zoo zp980
ROM: 20130818-173942

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez pavlikdc » 15 wrz 2016, o 00:16

Heh, jak klikniesz w powiadomienia "o tylko ładowaniu" przeniesie cie do wyboru mtp i mass storage :)
pavlikdc
AKTYWNY
 
Posty: 311
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 13:20
Pochwały: 14
Telefon:: myPhone Luna

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez gemini01 » 15 wrz 2016, o 00:23

Nie mam takiej opcji, po podczepieniu do pc bateria sie zaczyna ladowac i nic wiecej, nie wyskakuje zadne okno, nic. Dzieki za zainteresowanie.
gemini01
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 15:20
Pochwały: 2
Telefon:: Zoo zp980
ROM: 20130818-173942

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez pavlikdc » 15 wrz 2016, o 02:02

Na kitkacie jest:

Obrazek
pavlikdc
AKTYWNY
 
Posty: 311
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 13:20
Pochwały: 14
Telefon:: myPhone Luna

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez gemini01 » 15 wrz 2016, o 09:36

Tak to wyglada u mnie, debugowanie nie klikalneObrazek

Wysłane z mojego s3 przy użyciu Tapatalka
gemini01
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 15:20
Pochwały: 2
Telefon:: Zoo zp980
ROM: 20130818-173942

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez spiderpl » 15 wrz 2016, o 09:56

Jak podłączysz komórkę pod USB to po prostu rozwiń górną belkę i kliknij w komunikat Tylko ładowanie. Powinno cię przenieść do menu w którym możesz zmienić tryb

Jiayu S3 i tapatalk
Avatar użytkownika
spiderpl
 
Posty: 54
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 14:14
Pochwały: 1
Telefon:: Samsung i9300
ROM: OmniRom

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez gemini01 » 15 wrz 2016, o 22:33

Gdyby tak bylo, nie pisal bym tu o tym. Pierwszy raz sie spotkalem z taka sytuacja bym nie mial opcji wyboru co chcem zrobiz z telefonem po podlaczeniu go do peceta przez usb. Myslalem, ze moze ktos mial podobnie i rozwiazal problem. Do tej pory mialem to w automacie, ze otwierala sie pamiec wewnetrzna i karta sd, lecz po ostatniej aktualizacji win 10 przestal widziec jiayu. Zainstalowalem jakies tam sterowniki( nie pamietam juz jakie) i pokazywala mi sie karta sd na ekranie oraz mozliwosc wyboru tak jak na screenie powyzej , teraz nie mam nic. Przywroce kopie zapasowa, moze bedzie ok. Dzieki za sugestie.
gemini01
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 15:20
Pochwały: 2
Telefon:: Zoo zp980
ROM: 20130818-173942

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez pavlikdc » 15 wrz 2016, o 23:57

Jaki system?
pavlikdc
AKTYWNY
 
Posty: 311
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 13:20
Pochwały: 14
Telefon:: myPhone Luna

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez gemini01 » 16 wrz 2016, o 00:00

Android 5.1.1 (Bliss Pop)
gemini01
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 15:20
Pochwały: 2
Telefon:: Zoo zp980
ROM: 20130818-173942

Re: Jiayu S3 ROM

Postprzez pavlikdc » 16 wrz 2016, o 00:07

to sie pytaj u hiszpanów :D
pavlikdc
AKTYWNY
 
Posty: 311
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 13:20
Pochwały: 14
Telefon:: myPhone Luna

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do ROM'y i modyfikacje



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama