• Reklama

JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez trago » sobota, 6 czerwca 2015, 16:16

Witam
podgladam często wątki walczących z usterkami w swoich telefonach i tym razem dopadlo to mnie:
mianowicie - pacjent: JIAYU G4T 1/4 z polskim romem z JIAYUPOLSKA.pl
objawy:
-najpierw zaczeły sie wysypywac procesy google
-później przestały działac karty sim
- nastepnie nie dało sie zrobic factroy reset - czy z poziomu systemu czy z CWM telefon uruchamial sie zawsze w takiej samej konfiguracji z tymi samymi apkami tak jak by sie nic nie działó
- proby flaskowania przez SP Flash TOOL - niepowodzenie - ciagle jakies bledy
- wrzucenie nowego roma przez CWM - niby zakonczone poprawnie zadnych zmian - jak by proces odbywal sie w pamięci RAM i po restarcie wracalo wszystko do normy
- test pamieci wykazal bledy w EMMC patern i brak pamieci NAND FLASH
- za porada z forum zrobiem format + download - zmienilo tyle ze system nie wstaje - działa CWM ale z bledami
- ponowna proba wrzucenia romu przez FLASH TOOL - zawiesza sie na zoltym pasku na ok 18% i blad S_DA_SDMMAC_READ_FAILED(3148)
- wipe data/factroy reset z CWM przebiega z bledem: E:fromat_volume: make_extf4fs failed on /dev/block/mmcblk0p6

ROMÓW przestestowalem z 6 wlacznie z tym ktory by zainstalowany poprzednio na telefonie.
Testowalem tez SP FT wersje V3 tak samo jak w V5 wywala na zoltym pasku - inne jiayu flashuje sie bez problemu (wykluczam sterownik i blad SP FT - modele G2F i G5S).

Może ktos zmagal sie z takimi problemami i pomoze ??

nie wiem jak zalaczyc do watku screeny z bledamy wyrzuca mi ze za duzy plik a ma tylko 92kb
Z gory bardzo dziekuje za zainteresowanie :)

ew. jak ma ktos sprawna plyte glowna z G4 T/S/C/A to moze sie jakos dogadamy ::)

Marcin
JIAYU G4T, G2F, G5S
Marcin
JIayu G2F G4T G5S
Lumia 532 730
trago
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 19 listopada 2013, 12:05
Lokalizacja: okolice Tarnów

Reklama

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez slavo22 » sobota, 6 czerwca 2015, 17:28

Miałem podobnie z G3T. Skończyło się na odesłaniu do serwisu i wymianie płyty głównej. O dziwo też zaczęło się od zmiany romu na ten ze strony jiayupolska.pl

Wypalcowane
Avatar użytkownika
slavo22
VIP
 
Posty: 1508
Dołączył(a): wtorek, 8 kwietnia 2014, 18:49
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 44

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez szymi » sobota, 6 czerwca 2015, 18:57

możliwe że padła pamięć ROM, miałem takie coś w samsungu galaxy s1, telefon uratowałem wgrywając system na kartę pamięci
szymi
VIP
 
Posty: 1017
Dołączył(a): piątek, 6 czerwca 2014, 22:13
Pochwały: 69
Ostrzeżenia: 1

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez trago » poniedziałek, 8 czerwca 2015, 21:25

Wlasnie sie zastanawialem nad takim rozwiazaniem tylko - nie bardzo wiem jak przekierowac zapis na SD...
a druga meczaca mnie mysl czy pamiec SD nie bedzie za wolna i ogolnie telefon bedzie zamulony....??
Marcin
JIayu G2F G4T G5S
Lumia 532 730
trago
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 19 listopada 2013, 12:05
Lokalizacja: okolice Tarnów

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez TLasky » poniedziałek, 8 czerwca 2015, 23:02

trago napisał(a):Wlasnie sie zastanawialem nad takim rozwiazaniem tylko - nie bardzo wiem jak przekierowac zapis na SD...
a druga meczaca mnie mysl czy pamiec SD nie bedzie za wolna i ogolnie telefon bedzie zamulony....??


Na pewno musisz kupić dobrą kartę, myślę że class 10 to minimum. Co do instalacji systemu na kartę nie pomogę...

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez szymi » wtorek, 9 czerwca 2015, 21:53

szukaj w necie po tekście jaki wywala ci błąd i modelu tel
szymi
VIP
 
Posty: 1017
Dołączył(a): piątek, 6 czerwca 2014, 22:13
Pochwały: 69
Ostrzeżenia: 1

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez trago » środa, 10 czerwca 2015, 14:29

Przewalilem juz tak nie jedno forum i lenovo i thl i podobne - niestety nigdzie nie ma recepty na ta usterke -wiekszosc pogodzila sie z zakupem noweo smarta - widzialem na forum samsunga ze przniesli system na karte ale nie bardzo umiem to przeniesc na jiayu :(
Marcin
JIayu G2F G4T G5S
Lumia 532 730
trago
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 19 listopada 2013, 12:05
Lokalizacja: okolice Tarnów

Re: JIAYU G4T padła pamiec NAND ??

Postprzez trago » wtorek, 16 czerwca 2015, 19:16

Problem rozwiazany - kupilem od znajomego G4S z rozbitym wyswietlaczem i padnieta plyta zasilania - telefon smiga szybciej - GPS dokladniejszy i szybszy FIX.
Plyta G4T zostaje w szyfladzie moze kiedys ktos rozgryzie temat :)
dziekuje za zainteresowanie :)

Pozdrawiam
Marcin
JIayu G2F G4T G5S
Lumia 532 730
trago
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 19 listopada 2013, 12:05
Lokalizacja: okolice Tarnów


Powrót do Pomoc techniczna



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama