INFO dla zainteresowanych zakupionymi towarami od EWOO z JD... DOSTAŁEM ZWROT za telefon który kupiłem 30 grudnia 2015r, a który to został wysłany w... lutym!
Spór zamieniłem w roszczenie, dodałem screenshoty z JD z numerem i z kartą płatności, oraz... zadzwoniłem do paypal'a po kilku dniach, zapytać jak się sprawa ma...
Także na całe szczęście ochrona DZIAŁA, ale wymaga to czasu... na aliexpress z poziomem A3 spory są dużo szybciej rozwiązywane, po wejściu na czat, konsultant chce ZAWSZE pomóc i zgłasza sprawe jako priorytetową, a rozwiązanie na maile miałem zawsze do 48h ! Spór otwarty na JD... NIC NIE DAJE, także radzę w przypadku problemów odrazu otwierać poprzez paypala i dobrze sprawę udokumentować.
Sam EWOO to zagadka, nie wiem czy to celowe działanie, bo pół forum zamówiło u niego telefony... moi znajomi mają jego słuchawki, itd... oprócz "wtopy" ze złym adapterem do gniazdka (nie pasującym) nie było żadnych zastrzeżeń... myślę więc, że to na koniec, to był przekręt, bo mogła zaginąć jedna paczka, ale nie tyle... w dodatku wszystkim tracking urywa się w tym samym miejscu.