przez drago68 » 16 cze 2016, o 07:13
Witam,
Posiadam konto w T-mobile usługo bankowe od prawie 3 lat.
Dwa konta PLN i USD. Do tych kont odpowiednio karty. Wczoraj dzwonili z banku, abym zastrzegł kartę USD, ponieważ bankowi informatycy zobaczyli, ze dane karty mogły być skradzione. Zawsze robię tak, że na czas transakcji daję ustalone limity, a potem ustawiam na 0 USD. Żadnej jakieś podejrzanej transakcji jeszcze nie miałem.
Karta i tak w sierpniu się kończyła, więc za namową banku zastrzegłem kartę bo podobno nie miałem wyjścia, że bank i tak poczyni w tym jakieś kroki.
Nowa karta 10 zł kosztuje, ale tu uwaga: jeżeli są środki na koncie USD to jest ściągnięta równowartość 10 zł w dolarach. Jak dojdzie dam info.
Moje pytanie dotyczy :
Czy miał ktoś z Was do czynienia, gdy wyszła ważność karty lub zawiesił kartę a miał zwrot kasy na kartę np. z aliexpress lub innych sklepów zagranicznych...?
Wiem, że karta jest przypisana do konta USD i tam powinien być zrobiony zwrot, ale jak to wygląda od strony technicznej,,,?
Powiedziano mi z banku, że zwrot będzie, ale bank będzie musiał konsultować to ze mną lub będę musiał u nich interweniować. Co mam do nich co 2 dni dzwonić!!! że taka a taka kwota jest do zwrotu.
Bardzo proszę o opisanie jak to wygląda, jeżeli to kogoś spotkało fizycznie.