przez kopi » 13 sty 2017, o 14:27
Witam, ja mam taki przypadek:
- za dwa dni mijał mi termin ochrony otworzyłem spór z informacją do sprzedającego o przedłużenie ochrony
- na mail wcześniejszy o przedłużenie nie odpowiedział - dlatego otworzyłem spór
- dałem full refund i powód brak otrzymania towaru,
- następnie dostałem przedłużenie terminu ochrony od chińczyka i informacja że towar jest w drodze /rzeczywiście jest w drodze do Polski ale od 04.12 nic się nie zmienia/
- niestety zakończyłem spór z myślą że jak mi przedłużył ochronę i podałem informację że nic nie dostałem to wrócę do etapu oczekiwania na przesyłkę ...... jednak tutaj był zonk
- transakcja niby została zakończona - ale była informacja że mam jeszcze 15 dni /albo 14/ na wznowienie sporu jeżeli coś nie tak by było z przesyłką lub gdybym nie otrzymał towaru, jednak nie mogłem tam na nic kliknąć - nie pojawiło się żadne okno,
- teraz mam info w opise zamówienia że spór wykończony i mydełko do kliknięcia "dodaj do koszyka" - nie ma już tego komunikatu co powyżej o wznowieniu sporu
- natomiast w opisie sporu mam:
Status: Dispute Finished Refund Only US $ 0.00
Reminder:
i ikonka "Dispute Survey" ale jest nieaktywna
co mam zrobić ??? to jest trochę niejasne
nie wiem jak to rozumieć - w FAQ jest napisane coś takiego:
P: Po namowach sprzedawcy zamknąłem spór, Czy będę mógł go otworzyć ponownie?
O: Tak, pod warunkiem, że nie był eskalowany.
P: Zaakceptowałem rozwiązanie sporu zaproponowane przez sprzedawcę. Czy mogę otworzyć spór po raz drugi?
O: Nie.
Dzięki z góry za info ...