przez wlazkotek » 11 paź 2016, o 17:56
Witajcie,
jestem początkującym użytkownikiem aliexpressu. Czy możecie pomóc?
2 września 2016 r. zamówiłam torebkę. Sprzedawca wysłał ją 3 września. Ostatnia wzmianka o paczce jest z dnia 7 września 2016 r. ze statusem : "Poland
Destination Country 2016-09-07 10:24:00 Package sent".
Poland
Destination Country 2016-09-07 10:24:00 Package sent
2016-09-03 15:58:00 Item posting
China
Original Country 2016-09-08 04:29:56 【北京】Shipped by air
2016-09-07 10:24:25 【北京】Export customs clearance complete
2016-09-06 08:36:18 【北京】arrive export exchange
2016-09-04 14:10:29 【郑州】arrive export exchange
2016-09-03 16:10:29 Successful departure from Warehouse
2016-09-03 16:09:55 Warehouse processing complete
2016-09-03 15:58:17 Successful package picked up by Warehouse
Data Provided by CAINIAO Global
Tracking number: RF341486829CN
logistics company: China Post Registered Air Mail
Shipping time: 2016-09-02 19:21:03
Rozpoczęłam spór. Jako powód podałam kończący się czas ochrony i brak towaru. Czy uważacie, że możliwe jeszcze, że towar przyjdzie?
Sprzedawca zaproponował dodatkowe dwa tygodnie oczekiwania - i prosi o zakończenie sporu. W międzyczasie śle mi prywatne wiadomości (poza stroną sporu na adres mailowy), że paczka dojdzie, że widzi, że już jest w moim mieście itd. Na moją prośbę o printscreen - ogólnie odpowiedział, że niektóre paczki do Polski idą tak długo... Ostatecznie zaproponował w sporze: "goods was on the way,please waiting for a few days"
Co zrobić? Zakończyć spór? Zaczekać? Czy nie ma szans- i to tylko gra na zwłokę. A jeśli zakończę- czy mogę otworzyć za 2 tygodnie - bo o tyle czasu prosi - jeszcze raz.
Będę wdzięczna za podpowiedzi.
Jola