@grbrandys Miałem analogiczną sytuacje w tym samym sklepie, zamówiłem dwa telefony, jeden padł po kilkudziesięciu minutach od włączenia, napisałem do nich o wymiane lub refundacje, zgodzili sie po obejrzeniu video, na oba warianty. Wybrałem nowy telefon. Wysyłka kosztowała mnie jakieś 60 pln poczta polską. Obyło się bez sporu u mnie. Wyślij im ten telefon, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów.
A teraz moja sprawa, chińczyk mamił mnie z wysyłką przez kilka tygodni. Po ostatniej wymianie korespondencji gdzie zaproponowałem mu polubowne załatwienie sprawy, zaproponował mi otworzenie sporu z powodów osobistych i zaznaczenie ze odebrałem przesyłke. I tutaj pytanie do doświadczonych aliekspresowiczów, czy tego typu powód jest bezpieczny? czy nie zostanę oszukany? Godzić się na to czy podać inny powód otwierania sporu?
Poniżej link do screenu z dyskusji.
https://postimg.org/image/k1epir5dx/