• Reklama

Huawei Honor 3c

Huawei Honor 3c

Postprzez Takao » piątek, 12 września 2014, 22:24

Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum, ale wydaję mi się, że zagoszczę tutaj, bo znalazłem tu ciekawe informacje. Zdecydowałem zarejestrować się dopiero dzisiaj, aczkolwiek już bardzo dużo poszperałem na forum.

Interesuje mnie zakup telefonu huawei honor 3c, aczkolwiek nie znam się aż tak dobrze na telefonach. Co możecie mi o nim powiedzieć, jakie są jego słabe strony, a jakie mocne? Czy warto go kupić? Dlaczego tak, dlaczego nie? Jak to jest z gwarancją oraz serwisem? Czytałem naprawdę sporo recenzji i opinii na jego temat, aczkolwiek chciałbym usłyszeć je jeszcze raz od każdego z osobna. Jak to jest z rodzajami tego telefonu? Bo czytałem coś, o WMDCA i innych. Parę osób pisało, żeby uważać na wersje, ale nie bardzo się w tym łapie.

Pomożecie? Chętnie podyskutuję :)
Takao

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Huawei Honor 3c

Postprzez TMK » piątek, 12 września 2014, 22:45

TMK

Pochwały: 2

Postprzez Takao » sobota, 13 września 2014, 13:53

Więc tak:
1. Co to jest to OTG?
2. Nadal nie wiem jak jest z tym WDMCA.
3. Jak to jest z tymi roomami? Co chwilę o tym mowa, a ja się w tym nie łapie. Jak to jest, że każdy co chwile zmienia roomy, nie ma tak, że gdy to zrobimy, to tracimy gwarancję?
4. O co chodzi z tym "in stock"?

Co myślicie np. na temat tej aukcji: http://www.ebay.com/itm/Huawei-Honor-4G ... 2c84848837

Czego pisze, że jest 4G, skoro jest 3 G?
Takao

Postprzez Takao » niedziela, 14 września 2014, 10:29

Odświeżam
Takao

Postprzez zawel » niedziela, 14 września 2014, 21:08

Takao napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

http://goo.gl/ZKBdgw, w skrócie możliwość podłączenia zewnętrznego urządzenia USB do telefonu: klawiatury, myszy, pamięci itp.
Takao napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!