Początek konwersacji na czacie
12:22
Witam,
Kupiłem od Państwa telefon Xiaomi Mi5 Pro. Wysłano go chyba już na drugi dzień za pośrednictwem przewoźnika SF Express. Doleciał do miejsca nazwanego w trackingu 【Europe Distribution Center】i tkwi tam już od kilku dni. To co mnie martwi to to, że jak porównywałem trackingi u innych to momentalnie po otrzymaniu statusu Shipment arrive at 【Europe Distribution Center】paczka zostaje wysłana, co u mnie się nie wydarzyło. Druga sprawa jest taka, że tracking wyświetla się jedynie na oficjalnej stronie przewoźnika a każda inna strona z trackingiem wyświetla monit jakoby takiej paczki w systemie nie było.
To jest adres strony gdzie sprawdzam tracking:
http://www.sf-express.com/cn/en/dynamic ... s/waybill/To numer przesyłki: 994443515963
A to wszystkie statusy trackingu:
2017-01-16 Monday
17:55:00 Shipment arrive at 【Europe Distribution Center】
2017-01-10 Tuesday
12:33:03 Shipment loaded at 【Hong Kong Tsing Yi Distribution Center】, send to 【Europe Distribution Center】
2017-01-09 Monday
15:46:19 Shipment arrive at 【Hong Kong Tsing Yi Distribution Center】
2017-01-08 Sunday
06:19:18 Shipment loaded at 【Shenzhen Cross Border Project Service Point】, send to next station
06:11:11 Shipment arrive at 【Shenzhen Cross Border Project Service Point】
02:04:11 Shipment loaded at 【Shenzhen Distribution Center】, send to 【Shenzhen Cross Border Project Service Point】
02:04:11 Shipment arrive at 【Shenzhen Distribution Center】
2017-01-07 Saturday
23:21:02 Shipment loaded at 【Shenzhen Caitian Distribution Center】, send to 【Shenzhen Distribution Center】
23:21:02 Shipment arrive at 【Shenzhen Caitian Distribution Center】
22:33:02 Shipment loaded at 【Shenzhen Huaqiang Service Point】, send to 【Shenzhen Caitian Distribution Center】
19:41:52
S.F. Express has picked up the shipment
Co o tym sądzicić? Jest się o co martwić? Sprawdziłem także tracking przez link który podali Państwo na tym forum i tam również system nie odnajduje przesyłki...