• Reklama

Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Gearbest - Fałyszwe zdjęcia?

Postprzez bartazzz » wtorek, 28 kwietnia 2015, 13:34

mi odpisali, ze wiedzą o problemie i dadzą znać
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5067
Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 84

Reklama

Re: Gearbest - Fałyszwe zdjęcia?

Postprzez TLasky » wtorek, 28 kwietnia 2015, 13:45

I promised to add first post translation for GearBest staff so I keep my word ;-)

Some time ago I wrote that everyone deserves for a second chance ... after reading the positive reviews of forum members I decided to keep my word and made and order (thank god it was small) in Gearbest. Here's how it go so far:

1. I ordered Doogee Iron Bone, straightly after order I've contact store, cause I choose the wrong color (I ordered the black one but wanted white- it's for a women).

Shop reply- white is out of stock, but no problem- we'll change the color for you (repainting or what?).

2. Due to the signals about some problems with this model I asked them to test it before shipment.

Reply- there is ​​a problem with software, we can not send it now, what should we do?

3. I asked to swap it for one of the few other items, which were comparable with Iron Bone, but also said, that I can wait if this software problem can be fixed in reasonable time, cause I really wanted this phone.

Reply- problem is solved, we have sent you a package (do not even know what color was finally send :-D). I was very happy, as the Iron Bone was what I wanted most.

And here begins funny part- store sent me a picture with my package that was send. Do not know if this format is clearly visible, but there is a label that contains the number given in underneath in tracking link, as also my name and post adress:

http://imgur.com/W0bVbi8

and here is tracking of this package :-D:

http://www.17track.net/en/result/post-d ... 42450669NL

it is worth noting that this item was sent at 4th of April 2015, and my order was placed on 20th April :-D. As far as I know I do not live in Italy, and GearBest did not invented time travel machine, so I hope they will explain WTF?

Everything would be allright, I would consider that this tracking is a simple seller mistake (errare humanum est :-D), but after this picture I feel treated as an idiot :-/. How can I convince myself to this shop if they do business like that? :evil:

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Gearbest - Fałyszwe zdjęcia?

Postprzez TLasky » wtorek, 28 kwietnia 2015, 13:50

Dla tych co nie wierzą :-D. Link z etykietką w powiększeniu.

For unbelievers :-D. Link for a label with zoom.

http://imgur.com/1lCTxsP

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez jarek65w » wtorek, 28 kwietnia 2015, 20:42

A nie Możesz zwyczajnie kupować w innym sklepie ?
Ja zrobiłem kilka zakupów w GB , tel , PB, słuchawki i inne.

Jedna przesyłka - oczekiwanie , trwało dłużej.
Pozostałe w normie.

Ja mam zwyczaj dać na luz ze sprzedawcą do którego nie czuję zaufania.
Co Ci da ta pisanina , chcesz zniechęcić innych ?
pozdro
p.s
Niżej pojawił się kolejny "Fan" sklepu - fakt nic z mojej pisaniny :oops: tutaj .
Wystarczy trochę poczytać i obraz sklepu nie jest zły.
Płaczcie sobie dalej może i tam Dostaniecie status vip-a (wątpię).

eot
Ostatnio edytowano wtorek, 28 kwietnia 2015, 22:10 przez jarek65w, łącznie edytowano 4 razy
x600 32 biały i szary , trochę "japcoków" jeszcze.
jarek65w
 
Posty: 113
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 20:23
Lokalizacja: Łódź Janów

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez blue_voyager » wtorek, 28 kwietnia 2015, 21:15

A co daje Twoja pisanina? Bo nie widzę z niej żadnego pożytku. Natomiast wszelkie uwagi o nieprawidłowościach w pracy sprzedawców są pożądane, dają obraz pracy sklepu.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5655
Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 12:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 209
Ostrzeżenia: -1

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez TLasky » środa, 29 kwietnia 2015, 00:11

jarek65w napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Myślałem, że Twój post to jakiś rodzaj żartu, który będzie zrozumiały dla nielicznych, a Ty jak widzę na serio :-D. Zapraszam kiedyś do mnie- z przyjemnością sprzedam/wynajmę Ci mieszkanie pokazując Ci zdjęcia innego ;-). Tego typu zachowania powinny być piętnowane i tępione z pełną stanowczością i jak widać po tym forum takie działanie (wywieranie publicznej presji na sklepie) dokonuje swoistej zmiany w mentalności sprzedawców, gdyż zaczynają się z nami liczyć i skutkuje w efekcie podniesieniem jakości ich usług. Dzięki temu taki Ty możesz sobie kupić co tam kupiłeś i cieszyć się tym, że wszystko jest w porządku z Twoimi zamówieniami, ale Twój punkt widzenia obejmujący mniej więcej szerokość końcówki nosa nie pozwoli Ci chyba zrozumieć jak to działa ;-). Podkreślę na koniec, że nie mam nic przeciwko opóźnieniom przesyłek (bywa...) itp., ale zgody na okłamywanie klienta i robienie z niego debila we mnie nie ma i nigdy nie będzie :-).

T.

PS Nie rozumiem Twojego przytyku odnośnie VIP-a... nawet nie mam pojęcia jak się taki status dostaje :-D. Czytam forum i przyswajam wiedzę to się nią później dzielę z innymi i jeśli jestem kompetentny staram się pomóc/doradzić, a to czy mam status taki czy siaki kompletnie mi lotto :-).
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez bartazzz » środa, 29 kwietnia 2015, 10:42

ja osobiście miałem kilka przesyłek z gearbest i dotychczas wszystkie przyszły jak należy, kontakt ze sklepem również jest dobry.

Dziś dostałem odpowiedź że paczka zostanie przesłana ponownie i otrzymam nowy numer do śledzenia. Mam tez kolejną przed wysłaniem, zobaczę czy zostanie nadana normalnie. Być może jest to ludzki błąd. Oby,.....

Temat jednak jest jak najbardziej potrzebny żeby osoby w podobnej sytuacji mogły się podzielić opiniami wskazówkami.
Nie ma co oskarżać od razu o oszustwo, ale też kto nie chce się nie wypowiadać w tym temacie niech się nie wypowiada. Jak komus przeszkadzają "cudze płacze" to niech nie klika na temat lub odznaczy jako ignorowany.

Jak to mówią "nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma" :D
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5067
Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 84

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez TLasky » środa, 29 kwietnia 2015, 14:22

Ja w ogóle nie mam pretensji o to, że się wysyłka opóźnia czy nie mają aktualnie towaru (to poniekąd norma w Chinach :-D), tylko wyprowadzili mnie z równowagi tym zdjęciem, bo jest to bardzo brzydka sztuczka :-/. Mam nadzieję, że po tym temacie wezmą sobie w przyszłości na wstrzymanie z takimi chwytami poniżej pasa. Dziś dostałem info, że wyślą przesyłkę w ciągu 1-2 dni. Zobaczymy, staram się być optymistą :-).

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez jarek65w » środa, 29 kwietnia 2015, 18:15

Drogi Tomaszu , co Twoja sytuacja ma wspólnego z :

"z przyjemnością sprzedam/wynajmę Ci mieszkanie pokazując Ci zdjęcia innego ;-)".

Dostałeś inny tel/nie dostałeś w ogóle ?
Pominę osobiste wycieczki o nosie , bo to zwyczajnie niegrzeczne jest .
Także mógłbym napisać że są osoby które widza więcej/szerzej niż rzeczywistość , wiedzą wszystko lepiej , zbawiają świat dla innych i tak dalej.

Oczywiście zdjęcie i tracking "lekko' się rozmijają , ale kategoryczne stwierdzenie ze to świadomy wałek jest ?
Nie wydaje mi się ze to w interesie sklepu by było , więcej zarobią sprzedając uczciwie.

I ostatecznie jeśli tego co napisałem teraz - także nie Zrozumiesz (bez złośliwości) poddaję się.
Oby dotarł sprawny tel w odpowiednim kolorze - bo ja mam zamiar kupić tam nie jeden raz jeszcze.
x600 32 biały i szary , trochę "japcoków" jeszcze.
jarek65w
 
Posty: 113
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 20:23
Lokalizacja: Łódź Janów

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez lennyhowmany » czwartek, 30 kwietnia 2015, 08:20

Mój Doogee zamówiony 18 kwietnia, wczoraj "ponownie" został wysłany. Tym razem numer chyba się zgadza :-> . 2015-04-30 06:02 The item is pre-advised
Ale na paczce nie ma tego pola z zadeklarowaną wartością, wagą, giftem. Nie podoba mi się to.
lennyhowmany
 
Posty: 15
Dołączył(a): czwartek, 19 lutego 2015, 11:01

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez bartazzz » czwartek, 30 kwietnia 2015, 09:35

Dokładnie mam taką samą sytuację, gearbest naprawił swoją pomyłkę, jest nowy numer który jest już zarejestrowany.

Jak zwykle przy takich dyskusjach, komuś puszczą nerwy i robi się offtop. Na przyszłość bedę bardziej pilnował takich tematów, żeby informacje były rzeczowe a nie emocjonalne. Nikomu nic nie przyjdzie z bezsensownej wymiany złośliwości. Na przyszłość skupmy się na pomocy forumowiczom w załatwieniu takiego problemu
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5067
Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 84

Re: Gearbest - Fałszywe zdjęcia?

Postprzez bartazzz » czwartek, 30 kwietnia 2015, 09:37

w sumie to temat się wyczerpał. Był błąd systemu lub ludzki ze strony sklepu. Rozwiązaniem jest opisanie tematu na forum i kontakt ze sklepem.
ZAMYKAM
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5067
Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 84

Poprzednia strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama