• Reklama

[aliexpress] Dispute escalated

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

[aliexpress] Dispute escalated

Postprzez dytruff » 13 maja 2013, o 12:55

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was rozszerzył spór ze sprzedawcą?
Macie jakieś doświadczenia z tym związane? Czy udało się rozwiązać spór?
Wszelkie opinie osób, które przeszły lub są w trakcie spotęgowanego sporu będą pomocne.
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Reklama

Postprzez blackboxx » 14 maja 2013, o 11:07

O, ciekawy wątek. Jestem po rozpoczęciu sporu z pewnym sprzedawcą. Z 14 dni zostało jeszcze 9 (odliczane przez system) w ciągu których jak jest opisane, mogę negocjować ze sprzedawcą. Problem tylko w tym, że sprzedawca nie odpisuje na moje maile. Ciekawi mnie co się stanie po tych 9 dniach.
Również poszukuję opinii na ten tamat.
blackboxx
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 00:03
Lokalizacja: Warsaw

Postprzez dytruff » 14 maja 2013, o 11:40

Ja eskalowałem spór i wiem, co się dzieje. NIC. Dlatego chciałbym się dowiedzieć od innych czy coś to dało. Spór otwarty był 28 kwietnia i po jakimś czasie rozszerzony, bo sprzedawca "leciał w kulki".
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Postprzez blackboxx » 14 maja 2013, o 12:08

Czym tak właściwie jest opcja Escalate Dispute?
blackboxx
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 00:03
Lokalizacja: Warsaw

Postprzez dytruff » 14 maja 2013, o 12:35

blackboxx napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Aliexpress ma pomóc w rozwiązaniu sporu poprzez włączenie się do niego ich ludzi z jakiegoś specjalnego zespołu. Mają się odezwać w ciągu 2 dni.
W moim wypadku nic się nie dzieje. Mam ciągle status "processing". Już nawet nie pamiętam jak długo.
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Postprzez blackboxx » 14 maja 2013, o 12:43

Ja mam "Dispute in Progress". I dopiero wczoraj pokazała się opcja Escalate Dispute.

Więc, wychodzi na to, że po kliknięciu Open Dispute to spór gdzie tylko ja i sprzedawca mamy głos. A jeśli kliknę Escalate Dispute to wtedy wkroczy załoga Ali?
blackboxx
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 00:03
Lokalizacja: Warsaw

Postprzez 4r3k » 14 maja 2013, o 13:56

To że wkroczy to mocno powiedziane, u mnie po rozpoczęciu a potem eskalacji sporu, gdzie na paczke czekałem prawie 3 miesiące, nie zrobili nic bo sprzedawca zrobił "extended delivery time" do 17 maja. Paczka przyszła 10 maja, była zamówiona 15 lutego.
Czytałem gdzieś opinię że ten system bardzo stara chronić sprzedawców dlatego spór może potrwać.
Avatar użytkownika
4r3k
 
Posty: 60
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 13:09
Lokalizacja: S Las'u

Postprzez marx » 14 maja 2013, o 16:20

jak sprzedawca ma dowód że wysłał to spór będzie się przedłużał.
Bywa że jakaś paczka utknie na ajkimś przeładunku i jest tam 3 miesiące.
Sprzedawca winny ie jest, i dlaczego miał by stracić kasę, a dostać później zamówiona paczkę.
To też są ludzie, poszli by z torbami jak by tak tracili kase i paczki.
marx
Administrator
 
Posty: 7638
Dołączył(a): 6 mar 2010, o 02:35
Lokalizacja: aliexpress
Pochwały: 230
Telefon:: Dual sim

Postprzez pająk38 » 14 maja 2013, o 16:33

U mnie także nić , chińczyk napisał że ali rozstrzygnie spór , bedą czekać ąz paczka dojdzie.
Z drugiej strony co mnie interesuje , że paczka utknęła na przeładunku zapłaciłem i mam otrzymać przesyłkę w wyznaczonym terminie a nie za pół roku.
Sprzedawcy na ali olewają przesyłki , bo jeżeli jest ona widoczna w trackingu to nie dostaniesz zwrotu kasy .
pająk38
 
Posty: 197
Dołączył(a): 5 lis 2012, o 11:10
Lokalizacja: internet

Postprzez mlb » 14 maja 2013, o 17:00

Postarajcie sie wtedy nawiazac kontakt z firma przewozowa, jesli to SG to do nich pisac. Czasami wymagany jest kontakt tylko nadajacego, wtedy poproscie grzecznie sprzedawce, aby do nich zainterweniowal . Firmy przewozowe maja dzialy i ludzi, ktorzy sie tam zajmuja . Szybciej i sprawniej odbywa sie to w firmach kurierskich tj UPS, DHL , TNT itd , ale te mniejsze jak SG I HK tez powinni pomoc.
mlb
AKTYWNY
 
Posty: 526
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 13:29
Pochwały: 2
Telefon:: Samsung

Postprzez dytruff » 15 maja 2013, o 15:14

W moim przypadku nie chodzi o opóźnioną przesyłkę. Dostałem jakby używany towar, porysowany itd. Zrobiłem zdjęcia i przekazałem do sporu. Przesyłka wcześniej czy później dojdzie. Mnie oszukano.
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Postprzez marx » 15 maja 2013, o 15:54

a nie jest porysowana fabryczna folia ochronna?
marx
Administrator
 
Posty: 7638
Dołączył(a): 6 mar 2010, o 02:35
Lokalizacja: aliexpress
Pochwały: 230
Telefon:: Dual sim

Następna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama