• Reklama

[aliexpress] Dispute escalated

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 30 kwi 2014, o 21:49

Często piszecie o datach po kliknięciu "Dispute escalated". Moje pytanie czy czas jaki mija piszecie to mowa o czasie od kliknięcia "Dispute escalated" czy raczej od zablokowania możliwości dodania dokumentów czyli okres 5 dni. Druga sprawa z jakiego e-maila pisze do Was Alie.. i jaki temat. Obawiam się czasami wywalić pocztę ze spamem a dużo tego.
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Reklama

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 7 maja 2014, o 11:17

Gdzie szukać jakiegoś e-maila lub innego kontaktu do Aliexpress. Nie wiem jak zapytać ile potrwa jeszcze spór. Cały czas czekam na decyzję.
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez mortimer » 7 maja 2014, o 11:21

@Black83 - rozumiem, że spór eskalowany? Jaki masz ostatni status?
Avatar użytkownika
mortimer
AKTYWNY
 
Posty: 701
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 21:32
Lokalizacja: People's Republic of China
Pochwały: 96
Telefon:: , a w nim bateria.

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 7 maja 2014, o 13:15

Status: Processing
Od 22.04 eskalowany i dodawane informacje. Zgodnie z informacją (po 5 dniach od eskalowania) 27.04 znika przycisk z możliwością dodania nowych dokumentów. No i tak czekam
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez drago68 » 7 maja 2014, o 13:23

Trzeba czekać, bo u nich weryfikacja dość długo trwa. Kolega z forum pisał, że u niego to trwało dość długo około 30 dni.
Ale myślę, że do 14 dni się odezwą, raz jest to 4 dni, raz 30 dni, niema reguły.
Możesz porozmawiać na czacie przecież w swojej sprawie, tylko nie z wirtualną Evą.
Jest taka możliwość...
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1953
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85
Telefon:: Xiaomi RN4

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez mortimer » 7 maja 2014, o 13:25

To faktycznie trwa, ale odpowiadają zawsze. Na stronie głównej ali jest odnośnik do kontaktu i tam zapytaj podając numer sporu. Powinno pomóc.
Avatar użytkownika
mortimer
AKTYWNY
 
Posty: 701
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 21:32
Lokalizacja: People's Republic of China
Pochwały: 96
Telefon:: , a w nim bateria.

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez dytruff » 9 maja 2014, o 01:22

Prawie rok temu otworzyłem ten temat i właściwie muszę stwierdzić, że zakupy w Chinach są bezpieczne dzięki AliExpress. Tutaj mamy tylko 6 stron opisów, gdzie o statusie przesyłki jest... nie wiem ile. Dużo. W chwili obecnej mam eskalowany spór, ale to już zupełnie coś innego niż w zeszłym roku, a właściwie inne podejście... Mimo wszystko do tej pory mam ten sam dreszczyk emocji, gdy w Warszawie pojawiają się moje paczki. Pierwsza myśl to VAT, a niestety zawsze mam WER Zabrze po drodze. Druga to - co jest w środku? Nie powiem, dostałem podróbkę lub używkę... ale to i tak się opłaca.

Wysłane z mojego ZTE V975 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Sid » 10 maja 2014, o 14:02

Tu masz czat: http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
Wybierasz temat "Other" a potem to o co konkretnie chcesz zapytać i klikasz na "Start Chatting". Ja już czekam na odpowiedź od 27.04 w moim eskalowanym dispute :-/
Sid
AKTYWNY
 
Posty: 373
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 04:51
Pochwały: 8
Telefon:: PPTV King 7

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez gebhard » 10 maja 2014, o 16:11

Potrzebuję rady, jak powinienem postąpić. Kupiłem w marcu etui, przez jakieś 1,5 miesiąca było w trackingu cały czas w chinach, tydzień temu zniknęło z trackingu. Otworzyłem spór, nie eskalowałem go, wymiana zdań tak wygląda.

Hello, the issue is about order NO:61415553127846. I have bought an etui 17th March, according to tracking number this package was in the China all the time. Yesterday it has disappeared from the tracking, it cannot be found anywhere. In view of the fact that the time to delivery is running out and it is not in the tracking please send the etui again as soon as possible. I look forward to hearing from you soon.

Odpowiedź:
let us wait more days

Kolejna moja wiadomość:
A few days passed already and I'm fed up of waiting. This package is still not in the 'Tracking' and it doesn't seem to appear there. Please send the etui again as soon as possible.

I dzisiejsza odpowiedź:
Dear friend, the package is in normal transmit, the later tracking information maybe not been updated in time.
But just do not worry about this, it is on the way.
Please wait for a few days. It is international mail.
Thanks for your patience.

Jak teraz powinien postąpić, eskalacja sporu, czekać? Zostało 8 dni do zakończenia czasu kiedy powinna dojść przesyłka, przesyłki nie ma w trackingu. To nie są duże pieniądze niecałe 3 dolary ale zależy mi na etui i chciałbym żeby ponownie zostało wysłane.

Tak to wygląda:

Status:
Awaiting your acceptance of seller's solution

Reminder:
The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 8 calendar days 21 hour 17 minute 13 second .
If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.
Avatar użytkownika
gebhard
AKTYWNY
 
Posty: 349
Dołączył(a): 4 mar 2014, o 15:16
Pochwały: 1
Telefon:: Xiaomi Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 11 maja 2014, o 10:01

Chcesz podaj na priv nr przesyłki. Dziwne aby tak pojawiła się i znikała.
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez mortimer » 11 maja 2014, o 10:10

Napisz mu w wiadomości, że czekać możesz maksymalnie jeszcze te 6 dni na przykład i że jeżeli w tym czasie nie dotrze przesyłka, to eskalujesz spór.
No i skoro chińczyk twierdzi, że przesyłka faktycznie idzie, to niech wskaże stronę, na której widać status, który to potwierdza.
i tak poza tym - na wszystkich stronach zniknęło z tego trackingu? Gdzie sprawdzałeś
Avatar użytkownika
mortimer
AKTYWNY
 
Posty: 701
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 21:32
Lokalizacja: People's Republic of China
Pochwały: 96
Telefon:: , a w nim bateria.

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez gebhard » 11 maja 2014, o 11:15

To jest numer przesyłki RC354485521CN zawsze głównie sprawdzam na polskiej poczcie czy już dotarła do Polski, nie interesuje mnie zbytnio co robi w Chinach, wiem że musi swoje odleżeć, była i zniknęła. Sprawdzam też na 4px.com i singpost.com tam tak samo była i zniknęła. Widzę teraz że 17track.net ją pokazuje i china post. Zostało parę dni czasu na dostarczenie przesyłki więc napiszę tak jak radzi mortimer.
Avatar użytkownika
gebhard
AKTYWNY
 
Posty: 349
Dołączył(a): 4 mar 2014, o 15:16
Pochwały: 1
Telefon:: Xiaomi Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama