Switch to full style
Rozmowy na wszystkie tematy
Odpowiedz

Dałem się oszukać

25 kwi 2013, o 12:32

Witam serdecznie. Kupowałem już nie raz na Aliexpres i wszystko było OK I teraz głupi skusiłem się na podejrzaną okazję tablet . Toear nie przychodził dośc długo ale czekałem aż upłynie wyświetlany czas. Pupływie czasu status aukcji zmienił się na zakończona. W między czasie dowiedziałem się że sprzedawcy zawieszono konto. I teraz ani towaru ani pieniędzy.Już się z tym pogodziłem z tym, ale po koleżeńsku kupiłem wspomniany tablet kilku znajomym i teraz jest głupia sprawa. Czy jest jakaś możliwośc odzyskania kasy czy już jest po ptakach. Co prawda na płatnościach po zakończeniu aukcji pisze w polskim tłumaczeniu proces refundacji cokolwiek to znaczy. Dziękuję z góry za jakąkolwiek informację i wskazówkę jak postąpić dalej. Pozdrawiam

25 kwi 2013, o 13:17

Bylo napisane, przy zamówieniu, żeby otworzyć spór PRZED uplynieciem tego czasu, który byl odliczany w wypadku problemów. Teraz to musztarda po obiedzie raczej i traktują to chyba tak, jakbys otrzymal wszystko cale i zdrowe...

25 kwi 2013, o 13:31

No właśnie, a ja myślałem że to jest czas w który sprzedający ma na wysłanie przesyłki. Ale w/g aliexpres sprzedający nie otrzyma kasy bez potwierdzenia dostawy. I co to znaczy w płatnościach PROCES REFUNDACJI. A czy można gdzieś napisać do Aliexpres o zaistniałej sytuacji bo przecież jeżeli zawiesili mu konto to musieli wiedzieć że coś jest na rzeczy?

25 kwi 2013, o 14:28

Tam masz pełno różnych odnośników do kontaktu. Nie wiem, który lepszy. Przykładowo tutaj z alibabą:[hide]
http://channel.alibaba.com/complaint/home.htm[/hide]
Dobrze wszystko opisz po angielsku.

[ Dodano: 2013-04-25, 14:30 ]
Safe buying[hide]
http://www.alibaba.com/help/safety_secu ... uying.html[/hide]
Ostatnio edytowano 25 kwi 2013, o 21:50 przez lukkki, łącznie edytowano 1 raz

25 kwi 2013, o 14:44

zbyh, ja na swoim koncie w Aliexpress tez mam proces refundacji, ale dostalem oficialnego @ z Alibaba.com o zwrocie kasy , bo wycofalem zakup jeszcze przed wyslaniem towaru . Sprawdzales skrzynke email na ktora zakladales konto w Aliexpress ?

25 kwi 2013, o 14:46

Tu masz kontakt:[hide]
http://www.alibaba.com/help/contact-us.html#askquestion
[/hide]
[ Dodano: 2013-04-25, 15:01 ]
Customer service[hide]
http://aliblog.alibaba.com/contact/[/hide]
Ostatnio edytowano 25 kwi 2013, o 21:50 przez lukkki, łącznie edytowano 1 raz

25 kwi 2013, o 20:03

Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie i okazaną pomoc. Powiem szczerze że nie spodziewałem się takiego odzewu w mojej sprawie. Oczywiście zastosuje się do podanych rad, muszę tylko poszukać kogoś kto sprawnie włada po angielsku, bo translator raczej się do tego nie nadaje. Pozdrawiam.

25 kwi 2013, o 21:37

zbyh, ja tez nie ogarniam angielskiego, pomagam sobie caly czas translatorem google i jest git :mrgreen: Zawsze mi odpisuja i wiedza czego ja chce . Moja rada :arrow: staraj sie w translatorze pisac jak pierwszoklasista, czyli mega prosto . Wtedy wychodzi najdokladniej :lol:

13 cze 2013, o 17:52

mlb napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

nie ma wielkiego znaczenie. Czasem nawet z takeigo pisania wychodzi mega bezsens. Ja powadzę sporo korespondencji po angieslku w pracy i widzę, jak niektórzy używają translatora. Żal i syf bo Google nie tłumaczy sensu zdania a słowa więc składnia powoduje, że jest kretyństwo.
Najlepiej to sięuczyć języków albo kogoś ogarniającego wykorzystać. Mówimy o pieniądzach przecież.

14 cze 2013, o 08:37

lepiej jest napisać
"kali jeść kali pić" ale z informacjami do przekazania niż bzdura z translatora
Odpowiedz