Switch to full style
Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc
Odpowiedz

Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:09

Kupiłem na szybko w dzisiejszej promocji
http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-A ... 77314.html
i teraz wydaje mi się że to podróbka lenovo. Płatność kartą w trakcie potwierdzania.
Czy dobrze wydajemi się że to podróbka. Jeżeli podróbka jak odkręcić zakup?

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:12

No na pewno to nie jest Lenovo A820 jaki znamy :) Jak dobrze zauważyłem to jest Lenovo A820s , a takiego nie było , więc to podróbka :)

No i od takiego sprzedawcy to z daleka , 0 feedbacku. No i cena swoją drogą też trochę niska :)

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:22

Podobno po potwierdzeniu płatności można, a przed wysyłką można anulować zamówienie. Jak to wygląda i jaki powód można wybrać.

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:34

Po potwierdzeniu płatności można anulować transakcję. Powód: pomyłka w zamówionym przedmiocie.
Wyskoczy dodatkowa opcja przy zamówieniu.

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:40

Tylko że sprzedawca musi się zgodzić

Wysłane z mojego ZTE V970 przy użyciu Tapatalka

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

25 mar 2014, o 22:45

Dlatego ja osobiście bym najpierw pogadał ze sprzedawcą , tylko stanowczo mu napisać , że się pomyliłeś i nie ten telefon chciałeś itp. itd. Zobaczysz co ci napisze.

Bo tak jak bartazzz pisze , sprzedający musi się zgodzić na "warunki".

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

26 mar 2014, o 08:26

Napisałem mu że się pomyliłem, a chciałem kupić A820. Wyslałem anulowanie zamowienia, potwierdzil i czekam na zwrot kasy.
Dziękuję za pomoc.

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

26 mar 2014, o 09:22

peter7712 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

słusznie zrobiłeś

Re: Czy popełniłem błąd i to tylko podróba lenovo?

10 kwi 2014, o 21:40

Witam, chcialbym zapytac o taka sprawe otoz anulowalem dwa zamowienia ale paczka nie zostala jeszcze wyslana i jak wchodze w moje zamowienia to na jednym pisze "zakonczone" a na drugim "czekamy na rezygnacji" jesli minelo wiecej juz jak 10 dni i nie dostalem jeszcze zwrotu to co moge zrobic? Prosze o odp dzieki
Odpowiedz