• Reklama

chinskie produkty i oszustwa

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Postprzez shieciero » 31 mar 2013, o 16:58

A tak zasmuce was chłopaki od przyszłego msca oszustwa do kwoty 650zł beda traktowane jako wykroczenie dopiero powyzej jako czyn karalny :/

[ Dodano: 2013-03-31, 16:01 ]
A tak dodam niech karzdy korzysta z czego chce a jak nie umie to nie zalcie sie na forach bo to ciulowe nastepnym razem trzymaj pieniadze w skarbonce:p
Avatar użytkownika
shieciero
Ambasador
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Borek Wielkopolski

Reklama

Postprzez eaglet » 31 mar 2013, o 22:54

@shieciero widzę, że masz znikomą wiedzę o kodeksie wykroczeń. Domniemywam,że masz na myśli polski kodeks wykroczeń. Znajdź mi w przepisach, że oszustwo jest czynem przepołowionym. Oszustwo jest zawsze przestępstwem.
eaglet
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 18:22
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez shieciero » 31 mar 2013, o 23:05

policja przyjmujac zgloszenie oszustwa traktuje to jako kradziez/lub wyludzenie mienia teraz prog czynu KARALNEGO wynosil 250 zl ma sie to zmienic na 650! i to tak samo w kradzierzach/oszustwach/wyludzeniach itp zawsze byl prog do tej pory jak ktos oszukal na np 100 dostal grzywne oczywiscie mozna wystawic proces ale go sie przegra ze wzgledu na spis i prog czynow KARALNYCH! TERAZ BEZKARNIE BEDA OSZUKIWALI NA KWOTY 500Zl i beda uwazani za czyn malo szkodliwy bo nie przekroczyl progu.taka prawda!
Avatar użytkownika
shieciero
Ambasador
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Borek Wielkopolski

Postprzez eaglet » 1 kwi 2013, o 00:12

@shieciero Mylisz pojęcia, kradzież to kradzież, a oszustwo to oszustwo. W kodeksie wykroczeń do którego się odwołujesz nie ma oszustwa. Na chwile obecną jest projekt nowelizacji KW w którym kradzież do 1000PLN będzie wykroczeniem, powyżej przestępstwem. Zresztą cała dyskusja o jest bez sensu ponieważ w naszym przypadku gdy zostaniemy oszukani to sprawca jest w CN, a tam nasze prawo nie obowiązuje.
eaglet
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 18:22
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez shieciero » 1 kwi 2013, o 09:25

oszustwo to tez kradziez!!
Zglaszajac sprawe zglaszasz o oszustwo internetowe przestepstwo to jest uzaleznione od kodeksu karnego dokladniej: jesli naruszono mienie wlasnosc majatkowa ,przywlaszczono sobie cudzy majatek lub wprowadzilo sie celowo poszkodowanego w blad w celu korzysci majatkowej ppwyzej 250zl podlega karze pozbawienia woln od 2msc do lat3 jezeli kwota ppszkodowawcza nie przekracza 250zl nalezy nalozyc grzywne w wysokosci od100-1000zl
i jezeli teraz oszukali na 250 to masz prawo zlozyc pozew

[ Dodano: 2013-04-01, 08:30 ]
i jezeli ktos cie oszuka np na portalu aukcyjnym nie allegro "wplacajac zaliczke w wysokosci 100zl" to on twoim zdaniem cie oszukal a nie okradl? brawo rozumowania. propo kolegi musi zlozyc pozew w kraju ktorym go oszukano/okradziono tylko podstawa znac prawo CN ;p
Avatar użytkownika
shieciero
Ambasador
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Borek Wielkopolski

Postprzez east-import.pl » 1 kwi 2013, o 09:49

No oszukali go na 260zł np. A on wyda kilka tysięcy na tłumaczy Prawników by odzyskać 260zł :mrgreen:
EAST-IMPORT
east-import.pl
AKTYWNY
 
Posty: 600
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: east-import

Postprzez shieciero » 1 kwi 2013, o 11:15

A zebys WIEDZIAL CO Beziee nam 250zl bral "nie bedzie zagraniczny leszcz plul nam w twarz"
Heh a tak serio co zrobi ?nic nie zrobi.
tak samo jak APPLE NOKIA SGH PUMA NIKE itd nic nie wskuraja w Chinach a tam" podje*uja "kazdy patent.wiec szansa na odzyskanie sianka znikoma
Avatar użytkownika
shieciero
Ambasador
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Borek Wielkopolski

Postprzez eaglet » 1 kwi 2013, o 12:31

@shieciero Nie wypowiadaj się w kwestiach prawnych bo się kompromitujesz.
eaglet
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 18:22
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez shieciero » 1 kwi 2013, o 12:54

No sory kto sie kompromituje?
ja nie wspomnialem ze kradziez a oszustwo to to samo tylko ze te dwa czyny maja swoj prog karalnosci obecnie wynosil 250 a ma sie podniesc do 650 a nie jak wspomniales do 1000 .
Wiec prosze czytaj ze zrozumieniem a najlepiej daj sie oszukac na kwote 150zl a policja ci palcem NIE KIWNIE a pozew cywilny skonczy sie Odroczeniem umozeniem lub wyrokiem grzywny

[ Dodano: 2013-04-01, 11:55 ]
Zreszta co sie bede klocic.. Wiesz lepiej z doswiadczenia widze.;)
Avatar użytkownika
shieciero
Ambasador
 
Posty: 174
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Borek Wielkopolski

Postprzez east-import.pl » 1 kwi 2013, o 15:46

shieciero napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Wiesz z Chińczykami ja z Polakami. Sa oszuści u nich i u nas. Dlatego trzeba robić interesy z pewnymi Handlażami
EAST-IMPORT
east-import.pl
AKTYWNY
 
Posty: 600
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: east-import

Postprzez timex » 2 kwi 2013, o 13:32

No to ja na swoim przykładzie przestrzegam wszystkich przed zakupami w pandawill.com . Do momentu zakupu wszystko przebiegało wzorowo. Wysyłka terminowa. Po siedmiu dniach użytkowania telefonu zaczęły się dziać cuda z wyświetlaczem. Napisałem do żółtego bo wg informacji na stronie firmowej : "Tablet PC ,Mobile phone, Camera, MP3/MP4/MP5,GPS and Computer (laptop) are covered by 30 days WARRANTY for replacement and 12 months warranty for repair as of delivery date. Delivery date here means the shipping date .Other products are covered by 30 days WARRANTY for refund or replacement."

Wysłałem i czekałem, czekałem aż minęło 45 dni po których PayPal mógłby mi zwrócić pieniądze po wszczętym sporze. I wtedy żółty sprzedawca zażyczył sobie 50 USD za gwarancyjną naprawę siedmiodniowego telefonu, bo jak stwierdził wina to nie sprzętu , ale działania człowieka. No i co mu zrobisz?
timex
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 13:22
Lokalizacja: Polska

Postprzez east-import.pl » 2 kwi 2013, o 17:03

Nic nie zrobisz Taka to Gwarancja Chińczyka . Kupił byś u mnie miał byś moją Gwarancję i ja bym musiał się użerać z Chińczykiem. Moi dostawcy bez Problemu Naprawiają lub wymieniają jak coś nie tak ze sprzętem Nie ma z tym Problemów. Coś za coś Chce się Taniej Wychodzi wtedy drożej na koniec . Jak zapłacisz odeślesz towar to i jedno jak i drugie możesz stracić Bo przecież nic mu nie zrobisz
EAST-IMPORT
east-import.pl
AKTYWNY
 
Posty: 600
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: east-import

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama