• Reklama

Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Oferta i promocje sklepu coolicool.com

Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez Hubal » czwartek, 5 marca 2015, 11:43

Witam
Czy komuś też się zdarzyło że sklep po kilku dniach od zamówienia towaru z przeceny ( kupiłem tablet z przeceną 48%) wysyła maile z propozycją zmiany towaru na inny ale już po normalnej cenie?
Rozumiem że towaru im chwilowo brakło ale ja jestem skłonny poczekać, a otrzymałem już 4 maile z pytaniem o zmianę lub anulowanie zamówienia.
Jeśli nie chcą sprzedawać w takich cenach po co wystawiać takie promocje?
Najgorsze że już zamówiłem u innego sprzedawcy pokrowiec który został już wysłany.
Jeśli nie zgodzę się na zamianę sprzętu mogą anulować sprzedaż tak czy inaczej?
Ciekaw jestem czy za kilka dni sprzęt znów nie pojawi się u nich w sprzedaży
Hubal
 
Posty: 22
Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 21:12

Reklama

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez fake4r » czwartek, 5 marca 2015, 11:44

Jaki to sklep?
Avatar użytkownika
fake4r
VIP
 
Posty: 5620
Dołączył(a): czwartek, 4 lipca 2013, 13:55
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 189

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez adamson » czwartek, 5 marca 2015, 11:50

Np. Coolicool tak robi.
Przy zwrocie na PP dojdą też koszty przewalutowania. Też zamówiłem tablet za 110$ a oferują mi za ponad 200.

Wysłane z mojego Be Pro
Avatar użytkownika
adamson
AKTYWNY
 
Posty: 310
Dołączył(a): sobota, 11 stycznia 2014, 12:56
Pochwały: 10

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez mkon » czwartek, 5 marca 2015, 12:04

Ja w ogóle nie mogłem tego dodać do koszyka. Były dostępne 2, potem 1 ale mój koszyk ciągle był pusty. Jaki w tym cel ma Coolicool ?. Sprzedawajcie produkty po tyle po ile możecie sprzedać, a jak robicie promocję to ją róbcie uczciwie.
mkon
 
Posty: 51
Dołączył(a): wtorek, 16 grudnia 2014, 22:28
Pochwały: 1

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez Hubal » czwartek, 5 marca 2015, 12:15

Sklep w którym założyłem temat czyli coolicool
Skorzystałem z promocji na Cube Talk 9X z 16GB .Teraz proponują 32GB ale oczywiście 100$ drożej
Czy mam możliwość domagać się dostawy 16GB ?
Hubal
 
Posty: 22
Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 21:12

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez mkon » czwartek, 5 marca 2015, 13:50

Kupowałeś w sobotę czy w poniedziałek ? Mi zamówienie w sobotę anulowali bo nie opłaciłem, natomiast w poniedziałek nie mogłem mimo dostępności dodać do koszyka. Jeśli się Tobie udało dodać do koszyka i opłacić to dlaczego Coolicool robi problem ? Była to ich oferta Panic Sale, żadna pomyłka.
mkon
 
Posty: 51
Dołączył(a): wtorek, 16 grudnia 2014, 22:28
Pochwały: 1

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez adamson » czwartek, 5 marca 2015, 14:04

Ja kupowałem i opłaciłem 27.02.

Wysłane z mojego Be Pro
Avatar użytkownika
adamson
AKTYWNY
 
Posty: 310
Dołączył(a): sobota, 11 stycznia 2014, 12:56
Pochwały: 10

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez Hubal » czwartek, 5 marca 2015, 14:10

Kupiłem w piątek 27.02 wieczorem.Zostało jeszcze kilka sztuk jak kupowałem. Transakcja została potwierdzona i opłacona.Wszystko było ok do wtorku, kiedy dostałem maila że nie mają na stanie tego modelu i proponują zamianę albo poczekać do dwóch tygodni. Zgodziłem się na zamianę ale bez dopłat:) Odpisali że nie ma takiej możliwości. Tak więc odpisałem że będę czekał na swojego 16GB.I później kolejne maile o braku towaru i propozycji zamiany lub anulowania zamówienia ( wciąż podpisują się inne kobitki, ile ich tam pracuje?) Do teraz prowadzę korespondencję mailową .Wciąż obstaję przy czekaniu na zamówiony towar, zobaczymy jak sytuacja się rozwinie .
Hubal
 
Posty: 22
Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 21:12

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez TLasky » czwartek, 5 marca 2015, 17:09

Mój pierwszy zakup w tym sklepie i wszystko wskazuje na to, że ostatni :-D. Dokładnie taka sama sytuacja, ten sam model tabletu. Wykupiłem wraz z ubezpieczeniem przeciwcelniczym i teraz codziennie jestem atakowany propozycją wymiany na model 32 GB z dopłatą :-D (w tej kategorii cenowej brałbym Teclast-a lub Ondę...). Najwyraźniej sklep robi g....promocje, żeby przyciągnąć uwagę, po czym nie ma zamiaru się wywiązać ze swojej oferty... najwyraźniej chcą sobie co nieco "poprawić" opinię wśród klientów :-).

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez coolicool » piątek, 6 marca 2015, 06:21

Hubal napisał(a):Witam
Czy komuś też się zdarzyło że sklep po kilku dniach od zamówienia towaru z przeceny ( kupiłem tablet z przeceną 48%) wysyła maile z propozycją zmiany towaru na inny ale już po normalnej cenie?
Rozumiem że towaru im chwilowo brakło ale ja jestem skłonny poczekać, a otrzymałem już 4 maile z pytaniem o zmianę lub anulowanie zamówienia.
Jeśli nie chcą sprzedawać w takich cenach po co wystawiać takie promocje?
Najgorsze że już zamówiłem u innego sprzedawcy pokrowiec który został już wysłany.
Jeśli nie zgodzę się na zamianę sprzętu mogą anulować sprzedaż tak czy inaczej?
Ciekaw jestem czy za kilka dni sprzęt znów nie pojawi się u nich w sprzedaży

Hi,friend~~we are also so sorry the problem,because the limited stock has been sold out,and this phone has not produced any more,so we can't ship this item,so sorry,so we suggest that you can buy the 32 GB of this tablet,or we can also refund for your order,or you can also choose other similarly price tablet,thank you for your understanding in advance~~
$199.99 for Elephone S7

Obrazek
coolicool
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): czwartek, 17 kwietnia 2014, 11:44
Pochwały: 2

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez filozof71 » piątek, 6 marca 2015, 17:59

Albo celowo oszukują albo nie kontrolują stanu promocyjnego towaru i potem im nie starcza. Domagać się towaru w specyfikacji i cenie z zamówienia albo zwrot i opinia tutaj.
ZTE Nubia Z7 Mini 2/16 > LeEco Le 2 Max X822 4/32 kupiony w HKTR Store AKA Trendresources
Avatar użytkownika
filozof71
AKTYWNY
 
Posty: 785
Dołączył(a): niedziela, 6 października 2013, 06:45
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 19
Ostrzeżenia: 3

Re: Brak towarów przy większej przecenie i anulowanie

Postprzez kombajnik » piątek, 6 marca 2015, 18:17

A ciekawe jak sytuacja z Jiayu G4S który też był w coolicool w promocji za bodajże 108$, wysłali to komuś? Czy też po paru dniach anulowano i zaproponowano coś innego? Swoją drogą @coolicool co to macie za skrypt sklepu że jak klienci się rzucą to musicie później wszystkim odpisywać "sorry. out of stock" ? Nie łatwiej wystawić na promocję TYLE SZTUK ILE JEST SIĘ W STANIE SPRZEDAĆ? Chyba że wam chinczyk pisał skrypt sklepu :@)
kombajnik
AKTYWNY
 
Posty: 677
Dołączył(a): niedziela, 14 kwietnia 2013, 18:46
Pochwały: 13

Następna strona

Powrót do coolicool.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama