• Reklama

Asus Zenfone 6 czy ZTE Nubia Z7 max

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Asus Zenfone 6 czy ZTE Nubia Z7 max

Postprzez HankaW.redna » 28 wrz 2014, o 17:19

Zawęziłam obszar swoich poszukiwań do dwóch telefonów i teraz zbieram strzępki informacji na temat tych dwóch modeli

Mam pytanie
Który będzie bardziej bezobsługowy? Tzn chodzi mi o bezobsługowość w sensie wgrywania jakichś ROMów... nie znam się na tym, a instrukcje na forach nie są dla laików, więc będąc takim ;) muszę znaleźć tel bezobsługowy w tym aspekcie, Lenovo odpadło ;(

Jak rozumiem na każdy telefon z nakładką producenta mogę wgrac launcher jaki mi tylko ruszy na sprzęcie prawda?
I większość aplikacji powinna chodzić z tych marketowych, mam nadzieję

z góry śliczne dzięki za odzew
HankaW.redna

Telefon:: Motorola Moto G
ROM: custom

Reklama

Re: Asus Zenfone 6 czy ZTE Nubia Z7 max

Postprzez HankaW.redna » 21 lis 2014, o 00:05

kupiłam Z7 Max i jest to żyleta a nie telefon, LTE śmiga aż miło!!! rozdzielczość ekranu wspaniała, wprawdzie nie porównałam razem z ASUSem bo nie było jak, ale ASUS 6 miał takie czcionki "rozmyte", w Nubii wszystko wspaniale!!

polecam ten telefon jeśli ktoś potrzebuje dual sim z bardzo dobrymi parametrami

mój to odkupiony na znanym portalu aukcyjnym
HankaW.redna

Postprzez Caminero » 21 lis 2014, o 09:48

też polecam z7 max trzeba zrobić update romu ze stockowego na 1,41. prosta czynność ściągać plik romu z nned room kopiujesz na foolder główny kardy sd w telefonie zmieniasz nazwę na update i w menu telefonu uruchamiasz aktualizacja słuchawki poprzez dysk sd i trwa to ilka minut masz nowy stabilny room :-)

pozdrawiam
Caminero
pozdrawiam