• Reklama

Anulowanie transakcji pytanie

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Postprzez arti123 » 4 lut 2013, o 16:06

Najpierw to powinieneś skontaktować się z bankiem czy w ogóle był jakiś zwrot na kartę.

Tutaj jest contact center ali: http://www.aliexpress.com/help/home.html#contact
arti123
 
Posty: 139
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: internet

Reklama

Postprzez dominik17g » 4 lut 2013, o 18:12

arti123 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


OK poczekam do jutra zobaczymy, to jest 470 zł to wiesz nie mogę im tego darować.

Zawsze miałem zwrot po 3 dniach więc liczę na to że albo jeszcze dziś o 18.15 będę miał albo jutro o 12:00 jeżeli nie to zacznę się martwić ... A czy ty czekałeś kiedyś dłużej niż 3 dni ?
dominik17g
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sie 2012, o 16:54
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez arti123 » 4 lut 2013, o 20:03

W zasadzie to był mój pierwszy zwrot, gdzie płaciłem kartą.
arti123
 
Posty: 139
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: internet

Postprzez dominik17g » 4 lut 2013, o 22:35

Widzisz a ja miałem ostatni przelew 18.15 i nie ma kasy nadal , anulowanie transakcji nastąpiło 31.01.2013 r.

czy sobota i niedziela się w to wlicza czy tylko dni robocze ?

Dostałem na email taką informacje :

The supplier agreed to your order cancellation request, and Order No. 1102437419 has been closed. Payment will be refunded to you as soon as possible.

Please note: You should receive your refund within 7-10 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.



Czy ty też takie coś dostałeś ????? Pomocy zaczynam się na prawdę martwić.
dominik17g
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sie 2012, o 16:54
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez arti123 » 4 lut 2013, o 22:49

Też to dostałem i jest wyraźnie napisane: 7-10 dni roboczych (bez sobót i niedziel), więc musisz po prostu czekać i jak na razie nie masz się o co martwić.
arti123
 
Posty: 139
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: internet

Postprzez dominik17g » 5 lut 2013, o 10:17

OK to czekam oby dziś pieniądze pojawiły się na koncie na prawdę boje się że stracę 470 zł a dla mnie to sporo :-)

[ Dodano: 2013-02-05, 14:03 ]
Pierwszy przelew o 12:00 kasy nie ma :-( czekam na kolejne .... masakra :/

[ Dodano: 2013-02-06, 08:37 ]
Nadal nie mam pieniędzy... mogę zadzwonić do banku ale dokładnie powiedzcie mi o co mam zapytać ???? przecież pieniądze nie wyparowały od 31 już minęło sporo dni bo 4 :-( wcześniej miałem też anulowaną aukcję i w ciągu 3 dni mi dotarły pieniądze
dominik17g
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sie 2012, o 16:54
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez ryhit » 12 kwi 2013, o 15:50

Witam, mam konto w mbanku i kartę do transakcji internetowych, anulowałem zamówienie w niedziele 7.04 w środę 10.04 pojawił się status Finished na ali, dziś jest piątek 12.04 a pieniędzy nadal nie ma, co o tym myślicie?
ryhit
AKTYWNY
 
Posty: 202
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 14:15
Lokalizacja: andrychów
Pochwały: 1

Postprzez arti123 » 12 kwi 2013, o 17:01

Gdzieś tydzień po pojawieniu się Finished powinny być pieniądze.
arti123
 
Posty: 139
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: internet

Postprzez macieklm » 13 kwi 2013, o 11:20

Zapytam w tym temacie, bo troche mnie to dotyczy.

W jaki sposób moge skontaktować się bezpośrednio z Aliexpress? Jakiś mail, albo formularz kontaktowy? Nie znalazłem jeszcze ściezki do bezpośredniego kontaktu z nimi. Albo jakiś faq, albo jakiś "inteligentny" bot.
Avatar użytkownika
macieklm
 
Posty: 166
Dołączył(a): 6 paź 2012, o 13:39
Pochwały: 2

Postprzez arti123 » 13 kwi 2013, o 16:30

Jak najedziesz kursorem na Help (na górze po prawej) to masz link Submit a complaint.
arti123
 
Posty: 139
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: internet

Postprzez Shaq » 15 kwi 2013, o 23:05

Ile dni ma sprzedawca na decyzje, czy uznaje spór czy nie? I jeśli nie, to jaka jest dalej procedura (eskalacja sporu)?
Shaq
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 21:31
Lokalizacja: ZG

Re:

Postprzez ePiotr » 3 wrz 2013, o 21:51

Shaq napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Trochę stare ale może ktoś pomoże, mam podobny problem.
Dostałem emaila że sprzedawca odrzucił spór, co dalej robić z tym fantem???
...Nigdy Nie Mów Nigdy...
ePiotr
 
Posty: 88
Dołączył(a): 10 cze 2013, o 17:11
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 1

Poprzednia strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama