• Reklama

[aliexpress] AliExpress i płatność przez Skrill

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

[aliexpress] AliExpress i płatność przez Skrill

Postprzez wariorex » 23 lut 2012, o 15:28

witam jestem jak na razie laikiem w kupnie na AliExpress i płatność przez Skrill może ktoś opowie jak to jest.Kupuje oczywiście klikam na buy now i potem co mi dalej wyskakuje dane żebym wpisał.Mam jeszcze jedno pytanie jak dokonać wpłaty za zakupiony towar mam konto i przelałem pieniądze na konto Skrill
wariorex

Reklama

Postprzez marx » 23 lut 2012, o 18:08

tu masz poradnik http://telchina.pl/aliexpress-zakupy-pr ... vt1157.htm mozesz się najpierw zarejestrować na aliexpress aby po zakupie nie wpisywać danych.
skrill jest powiazany z serwisem aliexpress czyli po zakupie wyskoczy okno jak chcesz płacic wybierasz skriil tam juz będzie kwota wpisana, klikniesz zapłać i gotowe
marx
Administrator

Pochwały: 230
Telefon:: Dual sim

Postprzez wariorex » 24 lut 2012, o 10:21

marxx tylko troszke się zmieniło od tego poradnika ,a w serwisie aliexpress.Wchodzę w Shipping Address
i tam wypełniam adres i inne tylko jak chce wpisać np. name Rafał to nie przyjmuje Rafal przyjmuje.Pozostaje tylko dane wysłać chinczykowi czy da się to zmienic przy zakupie

Ps. bym mył zapomniał przykładowo chcę kupić 100 pokrowców na telefon ?