• Reklama

AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez rinamo » 5 cze 2014, o 18:00

Witam !

Umówiłem się z chińczykiem poprzez kontakt na ali, 29 maja mi napisał że w ciągu 3 dni wyśle mi przesyłkę jeżeli u niego kupię towar.

Do dnia dzisiejszego za towar zapłacony 29 maja nie dostałem listów przewozowych, nie odpisuje na emaile 0 kontaktu a gość ma duuużo feedbackow ponad 6tysiecy i niebieski diament wiec sadzilem ze jest to zaufany sprzedawca, widocznie sie mylilem.


Dzisiaj kliknalem na cancel order, jak teraz wyglada procedura? dostalem info ze chinczyk musi zaakceptowac moj cancel ale on jest caly czas offline wiec po jakim czasie automatycznie zostanie zaakceptowana moja anulacja i zwrot gotowki?

Pozdrawiam
rinamo
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21 gru 2013, o 23:34

Reklama

Re: Ali - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez basa » 5 cze 2014, o 18:09

Wszystko zależy od sprzedawcy a często też od powodu jaki wybrałeś przy anulowaniu zamówienia. Anulowanie przez ciebie zamówienia nie oznacza że dostaniesz zwrot pieniedzy poniewaz sprzedawca mógł już go wysłać do Ciebie ale np. nie było go jeszcze online by wprowadzić numer wysyłki. Kase spowrotem dostaniesz tylko w wypadku kiedy:

1) sprzedawca zaakceptuje anulowane zamówienie (5-10 dni pojawi sie zwrot na karcie od momentu akceptacji anulowania zamowienia)
2) sprzedawca nie wpisze numeru przesyłki w wyznaczonym terminie (zwrot j.w po skonczonym terminie na wysyłkę)

Wyjasniam od razu dlaczego wazny jest powod anulacji , chinczyk moze niechetnie sie zgodzic na anulowanie jezeli powod anulacji i wina lezy po stronie sprzedającego (wtedy dostaje chinczyk upomnienia od Aliexpress) , jezeli powod lezy po twojej stronie wtedy chinczyk moze zaakceptowac anulowanie zamowienia (o ile go nie wysłał) bo nie dostaje wtedy zadnych kar.

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
basa
VIP
 
Posty: 882
Dołączył(a): 27 mar 2014, o 12:52
Pochwały: 74

Re: Ali - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez Kostek142 » 10 cze 2014, o 19:01

Witam,

W odniesieniu do tego co kolega pisał wyżej. Wczoraj kupiłem telefon, płatność zweryfikowana wczoraj ok północy. Dziś rano zorientowałem się że telefon jaki kupiłem to nie oryginalny lenovo tylko sprytnie opisana podróbka (1:1 lenovo, coś takiego) parametry te same, cena podobna i to uspiło moją czujność. Ale rano dokładniej przejrzałem opis i doszło do mnie że kupiłem podróbkę. Jako że chciałem oryginał to odrazu anulowalem transakcje. Jestem pewien że chińczyk nie zdążył wysłać telefonu w 10 godzin od momentu wpłaty
Bo tyle "processing time " minęło zanim wcisnąłem cancel order. Narazie z jego strony cisza, pewnie go nie ma. Sklep ma ponad 2000 opinii 98,7% pozytywnych, może się zgodzi na anulowanie i będzie dobrze ale gdyby były jakieś problemy z jego strony to mogę się jakoś zgłosić do aliexpress że zostałem wprowadzony w błąd?
Kostek142
 
Posty: 64
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 12:32
Pochwały: 5

Re: Ali - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez basa » 10 cze 2014, o 19:12

Sklep z duza iloscia opini to raczej sprzedawca który dba o swoja reputacje , napewno nie zdazyl wyslac telefonu i powinien bez problemu anulowac zamówienie. Tymbardziej ze sprzedaje podróbe Lenovo wiec w razie zalozenia sporu z eskalacją chinczyk bedzie stal na przegranej pozycji, mozesz tez mu napisac wiadomosc i sciemnic ze chcesz u niego kupic jednak wyzszy model jakis drozszy model mu podaj wtedy chetnie anuluje myslac ze moze zarobic wiecej przy twoim drugim zamowieni ktorego potem oczywiscie nie dokonasz :)

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
basa
VIP
 
Posty: 882
Dołączył(a): 27 mar 2014, o 12:52
Pochwały: 74

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez eteri » 7 sie 2014, o 09:36

a ja mam takie inne pytanko, czy jeżeli po upłynięciu czasu na wysyłke, chinol nie wprowadzi kodu do śledzenia na strone, to czy pieniądze automatycznie są mi przelewane z powrotem na konto? Bo bardzo się wkurzyłem, że gdy kupowałem to na aukcji było processing time 2-3 days, a po 4 dniach napisałem co jest, a on mi łaskawie odpisał, że akurat nie mają tego koloru i czy może być inny, a ja się zgodzilem byle jak najszybciej wypuścil paczke z tych swoich żółtych rączek, dodatkowo poprosiłem o jakiś drobny refund albo żeby dorzucił za to jakieś słuchawki, no i od tej pory nie odpisuje, oraz nie dał mi kodu, a zostało 8h. Koleś ma 99.2% pozytywów w ilości ponad 10 tysięcy.. :) Tak się pytam o to, bo chciałbym zamówić od razu u kogos innego jeśli on nie wyśle w tym czasie
Avatar użytkownika
eteri
AKTYWNY
 
Posty: 264
Dołączył(a): 26 cze 2014, o 21:48
Lokalizacja: far far away
Pochwały: 4

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez drago68 » 7 sie 2014, o 09:50

Pieniążki wrócą automatycznie na Twoje konto jeżeli sprzedawca nie poda numeru śledzenia w tym określonym czasie.
Zwrot realizowany jest od 3-10 dni.
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1946
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez eteri » 7 sie 2014, o 10:51

Dzięki wielkie za pomoc! :)
Avatar użytkownika
eteri
AKTYWNY
 
Posty: 264
Dołączył(a): 26 cze 2014, o 21:48
Lokalizacja: far far away
Pochwały: 4

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez tomik » 22 kwi 2015, o 12:39

Odswiezam temat bo mam problem. Czytałem o anulowaniu zamówienia po zapłacie i każdy pisał ze najlepiej dac powód "I don't want this order anymore" czyli nie chce juz tego zamówienia. Po zaznaczeniu tego zamówienie całkiem zniknęło i w statusie pisze "Fund processing". Prosiłbym Was żebyście mi powiedzieli co teraz, czy dostanę pełny zwrot czy pieniądze przepadły?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
tomik
 
Posty: 52
Dołączył(a): 26 lip 2014, o 21:59

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez mortimer » 22 kwi 2015, o 14:29

Zamówienie anulowałeś, więc przyznają zwrot. Czekaj.

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
mortimer
AKTYWNY
 
Posty: 701
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 21:32
Lokalizacja: People's Republic of China
Pochwały: 96

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez hellhammer » 22 kwi 2015, o 14:45

mortimer napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Tylko jeśli sprzedawca zakceptuje aniulowanie, bo mogl juz wyslac przsylke. Wtedy an 100% nie anulje a jako powod poda ze w podrodzy juz jest paczka. Nawet jak to jest nie prawda, to na szybko wrzuci jakis numer trackingowy i wysle paczke. Oczywiscie zdarzaja sie tez uczcciwi sprzedawcy i zaakceptuja, ale nie oszukujmy sie jesli wyslal, nawet uczciwy to nie zaakceptuje anulownia.

Autor postu otrzymał pochwałę
hellhammer
VIP
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 4 lip 2014, o 13:25
Pochwały: 25

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez tomik » 22 kwi 2015, o 16:28

Dziękuję bardzo za odpowiedzi. napisałem do chińczyk ze prosze o akceptacji anulowania, nie odpisał jeszcze, to jakiś wiekszy sklep chyba bo ponad 6k komentarzy, mam nadzieję że otrzymam zwrot, dzięki jeszcze raz.
tomik
 
Posty: 52
Dołączył(a): 26 lip 2014, o 21:59

Re: AliExpress - Cancel Order - PYTANIE

Postprzez ptasiekk » 15 lut 2016, o 17:12

Odgrzeje temat.
Zakupiłem pokrowiec do swojego Meizu. Dzisiaj dostałem od sprzedającego info, że nie ma tego na stocku i czy chce inny kolor. Odpisałem, że nie chcę więc dostalem info, że zrobi mi zwrot kasy ale żebym zaznaczył przy cancel order, że rezygnacja z zakupu jest po mojej stronie. Jest tam opcja, żeby zaznaczyć, że sprzedający nie ma towaru na stocku. Czy dla mnie coś zmienia jak zaznaczę, że ja rezygnuje z zamówienia? Iść chińczykowi na rękę? Od zamówienia minęło już sporo czasu. Sprzedający ma jeszcze 1 dzień na wysyłkę.
ptasiekk
 
Posty: 23
Dołączył(a): 22 sie 2014, o 16:34

Następna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama