• Reklama

5.5" z wielką baterią (do ok 400zł), Homtom HT6, Doogee T7?

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

5.5" z wielką baterią (do ok 400zł), Homtom HT6, Doogee T7?

Postprzez basswitek » 13 mar 2016, o 16:08

Cena (bez VAT): 400 ewentualnie ciut więcej jeśli warto dołożyć
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: minimum 5", najlepiej 5.5"
Ilość RAM/ROM/Procesor: minimum 1GB RAM, 8GB ROM
Preferowane marki: nie znam się
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): Chiny
Wymagania (parametry, funkcje):
1) mocna bateria (minimum 4 dni normalnego użytkowania - telefony, smsy, niewiele internetu)
2) czuły i precyzyjny dotyk z ekranem "nie uginającym się" pod naciskiem - oczywiście przesadzam ale po kilku próbach na dużych telefonach, odniosłem wrażenie tego nieprzyjemnego efektu, takiego mało sztywnego ekranu, na mojej starej Nokii C7-00 tego nie ma, dotyk i twardość ekranu idealna, w porządku było jeszcze na Homtom HT5 (na Homtom HT3 już beznadziejnie), czy tu chodzi może o to że te telefony mają wzmacnianą szybę - Gorilla Glass itp ?

Telefon ma być dla wujka (a jak będzie fajny to sobie kupię taki sam ;)), cena do 400zł (chyba że naprawdę warto dołożyć). Z tego co na szybko wyszukałem to najlepszy mieszczący się w budżecie wydaje się Homtom HT6 (bateria 6250mah) tylko nie wiem czy on ma taką twardą szybkę jak HT5. Znalazłem też trochę droższe smartfony, wg parametrów wypadają dość podobnie ale są pewnie inne aspekty, których nie da się wyczytać z danych technicznych.
http://www.kimovil.com/en/compare/cubot ... itel-k6000